niedziela, 24 maja 2015

Skromne zakupy :)


Zaczynamy :)
W sklepie bath&body works skusiłam się na dużą świeczkę o zapachu White Sand .Ze szwagierką trafiliśmy na promocje dwie świeczki za 25,50$ plus taks więc zapłaciliśmy tak po 15$.
W jednym sklepie udało mi się trafić na małą świeczkę z Yankee cande o zapachu pink sands za 2$
Przyznam się,że dopiero pierwszy raz byłam w sklepie MAC skusiłam się na dwa produkty.Pierwszy produkt to Studio fix powder plus foundation kolor C15 za 36$ oraz korektor Pro Longwear Concealer kolor NW 20 za 27$.
W The Body Shop trafiłyśmy na promocje -40% więc ten krem Seaweed mattifying moisture lotion spf 15 zapłaciłam 14$
W dolaramie upolowałam lakier z Essie kolor toggle to the top za 3$ a w drogerii kupiłam pomadkę z Revlon kolor 415 za 4,5$.


Co was najbardziej zaciekawiło ?
Dziewczyny a wy na co się ostatnio skusiłyście ? 


Pozdrawiam 

29 komentarzy:

  1. Przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak pachną świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy :)
    Zapraszam do siebie http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy upolowałaś. :) Koniecznie daj znać po testach jak sprawują się Mac'zki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no rzeczywiście - skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy ;) słyszałam, że ten korektor z Maca jest dobry ;) no i kolorek lakieru śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy, ciekawi mnie ten zapach YC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten duet z mac - studio fix powder & prolongwear musi w końcu u mnie zagoscić bo już jest na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne pachnące zakupy, śliczny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te Twoje zakupy :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy, świeczka z b&bw wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łoł, MACem mnie kuiisz na razie mialam tylko korektor z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba najbardziej Mac :) produkty z the body shop już dawno mnie przestały kręcić, są drogie i zupełnie bezwartościowe, przynajmniej dla mnie. Zrób recenzję i daj znać czy Maca warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zakupy :) Świec zazdroszczę Ci najbardziej :p

    OdpowiedzUsuń
  15. MAC I ŚWIECZUCHY BIORĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie, dlaczego u nas nie ma takich promocji na świece?! :( :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Korektor MAC bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pink Sands to jeden z moich ulubionych zapachów YC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.