niedziela, 17 maja 2015

Aussie Moist Conditioner & Revitalisant Odżywka do włosów.

Koniec żałoby Jeśli twoje włosy wymagających elastyczności , Moist odżywka, wzbogacona odrobiną aloesu i oleju jojoba z Australii , pomoże złagodzić ich wysuszanie.

 Water , Stearyl Alcohol , Cetyl Alcohol , Stearamidopropyl Dimethylamine , Glutamic Acid , Fragrance , Bis-Aminopropyl Dimethicone , Benzyl Alcohol , EDTA , Methylchloroisothiazolinone , Methylisothiazolinone , Ecklonia Radiata Extract , Simmondsia Chinensis Seed Oil (Jojoba) , Aloe Barbadensis Leaf Juice



+OPAKOWANIE
Produkt zapakowany jest w fioletową tubce.Przez którą nie widać ile pozostało nam produktu.Dozownik jest w kolorze mleczno perłowym.Nie ma problemu z wydostaniem produktu z opakowania nawet gdy zostaje nam resztki produktu.Warto wspomnieć,że możemy dostać tą odżywkę w większym opakowaniu z pompką.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Odżywka jest w kolorze perłowym o fajnej nie gęstej ani nie rzadkiej konsystencji którą łatwo rozprowadzić po włosach.

+ZAPACH
Produkt pachnie bardzo przyjemnie słodko jak typowa drogeryjna  odżywka.
+POJEMNOŚĆ,CENA
400 ml zapłaciłam 3$ więc jakieś 9 zł.Dostępna jest wersie 1000ml za 6$ z pompką.
+WYDAJNOŚĆ
Nie ma co narzekać przy regularnym stosowaniu 2x w tygodniu wystarczy na około 2 miesiące stosowania.

+INNE KOSMETYKI Z TEJ SERII Moist
Szampon do włosów
Szampon i odżwyka 2w1
Odżywka 3 minutowa.
Jak się nie mylę z tej firmy dostępne są jeszcze Pięc serie Volume,7N1,Clean,Smooth,Shine i w każdej z tej serii jest odżywka do włosów i inne produkty.Tutaj możecie zobaczyć cały asortyment kosmetyków Aussie.
-DOSTĘPNOŚĆ
Jak wiadomo tu będzie największy problem ponieważ dostępne są tylko na allegro.Chociaż jak wiadomo kosmetyki Aussie mamy dostępne w Rossmannie i na pewno jak się nie mylę są to takie same produkty tylko w innych opakowaniach.
+DZIAŁANIE
Nakładam ją zawszę pod prysznicem na kilka minut.Włosy po niej są nawilżone,bardzo dobrze się rozczesują.Nie przetłuszcza włosów a to jest dla mnie ważne.Może nie mamy po niej efektu WOW ale naprawdę działanie jest bardzo przyzwoite jak za taką cenę.Po prostu taka szybka odżywka kiedy nie mam czasu na maseczkę a chce żeby moje włosy wyglądały ładnie.


*Podsumowanie*
Schludne i fajne opakowanie,przyjemny zapach i dość gęsta konsystencja.Jest w miarę wydajna.Przyjemnie działa na włosy.Polecam i żałuje,że nie będę miała do niej dostępu.Chociaż na pewno wypróbuje odżywki Aussie z Rossmanna i mam nadzieję,że także tak fajnie się sprawdzi.


Dziewczyny miałyście jakiś kosmetyk z tej firmy (dostępne w Rossmannie)? Sprawdził się u was ? może mi coś polecicie ? :)

Pozdrawiam 

5 komentarzy:

  1. Miałam próbkę jakiejś odzywki tej firmy, ale niestety nie pamiętam która to była. Działała jak zwykła odżywka za 10 zł, więc u nas cena powyżej 20 to przesada. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o odżywki do włosów,to używam jedynie w SPRAY'u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ją wypróbować ;) zapowiada się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej odzywki, nigdy jej nawet nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z kangurkiem jeszcze nic nie mialam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.