sobota, 2 marca 2013

RECENJZA Farba do włosów: Color&Soin Kolor 6N

*Opakowanie *
*Rozrobienie farby*
 *Włosy przed farbowaniem*
*W trakcje farba nałożony na włosy*
 *Włosy po farbowaniu*
 *Opinia Producenta*

COLOR & SOIN
TRWAŁA FARBA DO WŁOSÓW  NA BAZIE EKSTRAKTÓW ROŚLINNYCH
Bez parabenów, amoniaku, rezorcyny i silikonu

26 odcieni

Color & Soin - to trwała farba do włosów, która już od pierwszego użycia barwi 100% siwych włosów, a także chroni je i pielęgnuje. Została przetestowana w ramach kontroli dermatologicznej. Produkt został opracowany z uwzględnieniem natury włosów, minimalizuje podrażnienia skóry i ryzyko wystąpienia alergii. Ponadto, dzięki białkom roślinnym i olejkom eterycznym, Color & Soin powoduje, że włosy błyszczą, są puszyste i miękkie.


*Skład*
 Ciemnozłoty blond (6G) 
 oleamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. p-AMINOfENOL. p-fenylenodwuamina. 4-chlororezorcyna.. 2-METYLo­rezorcyna. 4-AMINO-2-HYDROksyTOLUEN. 
Utrwalacz
AQUA PURIFICATA (woda destylowana). nadtlenek wodoru. alkohol cetylowy. alkohol cetearylowy. LAURETH-3. CETEA-RETH-20. siarczan oksykinoliny.
Balsam
AQUA PURIFICATA (woda destylowana). QUATERNIUM-83. ROSMARINUS OFFICINALIS (olejek rozmarynowy). mocznik IMIDAZOLIDINYLowy. EUCALYPTUS GLOBULUS (olejek eukaliptusowy).
źródło KLIK



*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Wszystkie produkty znajdują się w kartoniku.
Opakowanie zawiera:
1.butelkę farby do włosów z ekstraktami roślin o pojemności 60 ml
2.butelkę utrwalacza o pojemności 60 ml
3.saszetkę balsamu do włosów o pojemności 15 ml
4.parę rękawiczek ochronnych
5.ulotkę

-/+KONSYSTENCJA,APLIKACJA
Byłam zawsze przyzwyczajona do dość rzadkich konsystencji  farb.Ta mnie troszkę zaskoczyła bo jest jak lekki żel.Czytałam u  innych dziewczyn,że dzięki temu lepiej ją się aplikuję.Nie miałam bardzo wielkiego problemu z jej nakładaniem,ale ja farbę pasmami na włosy.Nie rozdzielam włosy na 4 części tak jak piszę producenta.Moim zdaniem konsystencja mogła być jeszcze bardziej rzadka.W trakcje farbowania (oczywiście włosy farbowała mi szwagierka) z głosów których została nałożona farba robi się jeden wielki kluch :) 

+ZAPACH
Mogę dać wielkiego plusa wreszcie trafiłam na farbę która nie śmierdzi amoniakiem,aż głowa boli.Zapach jest ciężki do opisania nie jest przyjemny,ale nie przeszkadza.Czuć go na troszkę na włosach gdy opłukamy farbę.
 
+POJEMNOŚĆ,CENA
120ml farba+15 ml balsam./30zł

-WYDAJNOŚĆ
Nie mam pojęcia jak dziewczyną które mają taką samą długość włosów jak moje i nawet dłuższe wystarcza jedne opakowanie. Oczywiście musiała szwagierka sobie jakoś poradzić i wystarczyła jej farba.Ja także jej farbowałam włosy nawet takim samym kolorem i ona ma troszkę krótsze włosy niż moje i rzadsze  i dla niej był idealnie.Następnym razem postanowiłyśmy,że kupimy 3 farby i powinno po 1,5 wystarczyć :)

+CZAS OCZEKIWANIE
Farbę na włosach trzymałam 30 minut i moim zdaniem wystarczająco.;)

+KOLOR
Bardzo mi się podoba jak widać na zdjęciu końce włosy są równego koloru.Odrosty są lekko jaśniejsze,ale oczywiście tego się spodziewałam.Włosy wyglądają bardzo zdrowo i o dziwo po farbowaniu były takie mięciutkie i miłe w dotyku.
+MYCIE
Włosy umyłam szamponem bez SLS.Włosy były troszkę tępe w dotyku,ale farba zmyła się bardzo ładnie z włosów.Potem nałożyłam balsam  na całe włosy nawet na skórę głowy.Jak zmyłam go i wysuszyłam to aż sama się zdziwiłam,że moje włosy są aż tak miłe w dotyku i włosy nie były w ogóle obciążone a tego się bałam.Zapomniałam wspomnieć,że balsam ma zapach mentolu.


*Podsumowanie*
Razem ze szwagierką jesteśmy bardzo zadowolone z tej farby.Mogę przyznać,że podczas zmywania farby troszkę więcej włosów mi wypadło niż zazwyczaj,ale nie zauważyłam nic innego.Włosy były mięciutkie w dotyku i miały piękny połysk.Jestem bardzo z niej zadowolona ciekawi mnie tylko ile będzie się utrzymywał na włosach.

Jak wam się podoba kolor ? Używałyście tej farby ? Co o niej sądzicie ?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. efekt bardzo fajny;)
    zapraszam do siebie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od ponad roku nie farbuję swoich wlosów,bo wracam do naturalnego koloru;)
    Twój efekt wyszedł świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę na oczy tą farbę, ale efekt mi się podoba, dobrze pokryło

    OdpowiedzUsuń
  5. farbę widzę po raz pierwszy jednak trudno mi się dziwić - jeszcze nigdy nie farbowałam włosów, podoba mi się mój naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, naturalnie wyglądający kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tą farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad tym kolorem kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się ta farba wypłukała błyskawicznie, używałam nawet tego samego koloru. Wylazła brzydka ruda poświata... fakt, że jakiś miesiąc przed farbowaniem hennowałam włosy jasnym brązem Khadi. Nie wiem jak będzie z trwałością jeśli nie hennowałas włosów..

    Pozdrawiam,
    Adrianna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny efekt :) podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt bardzo naturalny! :) ja używałam tylko Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kolorek, mój jest zdecydowanie ciemniejszy. Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie spotkałam się nigdy z tą farbą, ale włosach kolor wyszedł super ;) /E

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.