wtorek, 19 marca 2013

O wszystkim i o niczym :)

Dziewczęta,ale dziś mamy nie ładną pogodę miała być wiosna a u mnie sypie śnieg ;( 
Nie jest bardzo zimno,ale strasznie wieje i śniegu przybywa.Jak tak dalej będzie to Dzień Wiosny przywitamy zimowo.Po prostu nasza kochana zima nie chce nas opuścić,tak jej dobrze.

Dla polepszenia humorku piję kawkę i wcinam sernika pychota.:)
Która chętna to zapraszam ;) 

W niedzielę byłam ze znajomymi w Górach Świętokrzyskich  na Św Krzyżu.Widoki jak zawsze śliczne ;)
Uwielbiam tam jeździć a szczególnością,że mam tam tylko kilka kilometrów.

Pamiętacie jak w niedzielę pokazywałam wam jak straszę rano Męża i zobaczcie jakie mi wyszły loczki z tych papilotów ;)
+Mój Makijaż 
Jak zawszę prosty tylko delikatna kreska na oku i mój ulubiony róż z nyx :) 

+W całej okazałości Ja :)

 Na sam koniec pokaże wam moje ulubione dania Zimą :)
Czyli barszcz czerwony z ziemniaczkami pychota.Przyznam się,że gotuje go tylko zimą po prostu uwielbiam.

Na dziś to już koniec,mam nadzieje,że wam się spodobają takie posty raz na jakiś czas :)

Mam zamiar zrobić porządki w moich kosmetykach i mam dużo kosmetyków które są nie używane i chyba po prostu ich nie zużyje.Nie obraziłyście by się jak bym zrobiła wiosenne Rozdanie ;)


Pozdrawiam 

19 komentarzy:

  1. U mnie też zima. Byle do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się obudziłam to pomyślałam, że coś mi się pomyliło i mamy dziś 19.LUTY, bo śnieg sypie i sypie. Wiosny w tym roku chyba nie będzie, od razu przyjdzie latoo :p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg też pada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie przez noc zasypało tyle co nieraz przez tydzień :) Sernik i barszcz to moje ulubione żarełko.. Jeszcze jak ziemniaczki z cebulką ;D Dobrze, że miałam to ostatnio to nie mam mega chęci na to :)
    Dodałam się też do obserwatorów i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne loki
    ja wolę barszcz z uszkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę barszcz w takim wydaniu;) jestem ciekawa jak by mi smakował:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest mega zimno :( święta chyba będą białe :(/E

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz genialnego kolczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chce już śniegu :) wyglądasz kochana ślicznie i promiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I u mnie dzisiaj napadało śniegu:/ a teraz wszystko zaczyna topnieć i będzie ciapa :)
    Loczki super, dawno już nie kręciłam włosów na papilotach :)
    Dodaję do obserwowanych, będę tutaj częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi chęci na to ciasto :)
    Zima :(

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też ciągle śnieg, którego mam serdecznie dosyć.. ;/
    uwielbiam barszcz z ziemniakami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym się wprosiła na taką kawkę i ciasto. Też mieszkam w górach świętokrzyskich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.