środa, 13 stycznia 2016

LashVolution rzęsy do nieba ? Efekt po 3 miesiącach

Witajcie

Minęło już 3 miesiące od kiedy używam odżywki LashVolution i pora pokazać czy moje rzęsy urosły aż do nieba. Może zacznę od przypomnienia że na moim blogu znajdują się dwa postu.Pierwszy znajduje się TUTAJ Klik gdzie można zapoznać się z opinią producenta i moim pierwszym wrażeniem.Które było pozytywny jeśli chodzi o zapakowanie produktu i obsługę. Następny znajduje się Tu KLIK gdzie pokazałam jak moje rzęsy wyglądają po pierwszym miesiącu stosowania.
Teraz pora przejść do kilku zdjęć na którym możecie zobaczyć efekt końcowy.

Efekty


Na zdjęciu dokładnie nie widać jak moje rzęsy urosły ponieważ są podwinięte.Dla mnie jest to ogromny plus. Ponieważ nie są wreszcie proste tylko pięknie naturalnie podkręcone. Przyznam się że nie wierzyłam że dzięki tej odżywce uzyskam taki sam efekt jak po takiej za 250 zł(Mam porównanie ponieważ używałam droższych odżywek i efekty były takie sam).Więc nie warto przepłacać.Dziewczyny jak planujecie zakup odżywki na porost rzęs to z czystym sumieniem mogę wam tą polecić.

Przygotowałam jeszcze małe porównanie moich rzęs jak wyglądały i wygalają umalowane tuszem przed i po kuracji :)

Warto wspomnieć,że serum do rzęs LashVolution pojawiło się też w bazie opinii o lekach i kosmetykach Klik Link do strony warto przeczytać.


Odżywkę możemy kupić Tutaj LINK DO SKLEPU

Dziewczyny jak wam się podoba  końcowy efekt ?

Pozdrawiam

32 komentarze:

  1. ja mam magic lash- efekt też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki efekt! <3 ja też ją stosuję już 5 tydzień i gołym okiem widać jak moje rzęsy rosną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest niesamowity, rzęsy wyglądają przecudownie zarówno umalowane jak i nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne rzęsy, teraz odżywki można znaleźć w co raz niższej cenie bo jest ich co raz więcej i są skuteczne ja mam już drugie opakowanie tej z flosleku, która u mnie robi cuda, z resztą u mojej siostry i koleżanek także. ale możliwe , że kiedyś wypróbuję inne. w zapasach mam już serum z clareny . buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak fajnie się u Ciebie sprawdza też muszę się jej bliżej przypatrzeć ;)

      Usuń
  5. Używam tego serum, jednak nie miną jeszcze miesiąc :) Widzę efekty u Ciebie, ciekawe jak będzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz tak samo z niego zadowolona jak Ja.

      Usuń
  6. wow ale efekt !!! ja aktualnie używam odżywki long4lashes :P mam nadzieję, że też zauważę jakieś efekty

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać efekt, ale Twoje rzęsy już "przed" byly ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :* Masz racie nie są bardzo króciutkie ale za to sztywne jak drut i ciężko je podwinąć muszę zawsze używać zalotki.

      Usuń
  8. Dla mnie efekt koncowy naprawde dobry! ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt!!!! Coraz bliżej jestem jej kupienia i wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widząc tak świetne efekty aż żałuje że mnie uczulił , ale jak podleczę oczko to dam mu jeszcze jedną szansę;*

    Podoba mi się tu u Ciebie Kochana z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy jak firanki, zastanawiam się nad zakupem tej odzywki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.