sobota, 13 stycznia 2018

Zakupy ;)


W jednym pudełku SkinyBox znalazłam pastę z Jadwigi. Tak fajnie się u mnie sprawdziła, że z przyjemnością kupiłam kolejne opakowanie.  Przy okazji do koszyka dodałam zabieg laminowania do włosów. Za oba produkty zapłaciłam z przesyłką około 25 zł.
Ostatnio kupiłam paletki czekoladowe od Makeup Revolution, w mojej ulubionej drogerii Uroda były na nie promocje i jedna kosztowała mnie nie całe 27 zł. Dla siebie kupiłam tylko tą powyżej a dwie zakupiłam dla moich sióstr. ;)
Nowe okularki to prezent od męża pod choinkę.;)
Oprawki z firmy Lacoste kosztowały 500 zł a szkła  Carl Zeiss kosztowały 300 zł.
Są bardzo lekkie i bardzo fajnie się noszą. ;)
Pod koniec poprzedniego roku trafiłam na fajną promocję na stronie kontigo na kosmetyki firmy Biolove.- 50 %. Plus do tego doliczyło mi jeszcze od kwoty końcowej -65 %. Dlatego za wszystko zapłaciłam 55 zł. ;) Po prostu śmieszna cena ;)
Zestaw bestsellerowych produktów BIOLOVE o zapachu borówki - mus do ciała, żel pod prysznic, olejek do masażu i masełko. Cena regularna to 69,99 zł, ja zapłaciłam 15,75 zł.
Trzy żele pod prysznic brzoskwinia,malina, zielone jabłko. Cena regularna 14,99 zł, ja zapłaciłam po 3,36 zł.
Pianki peelingująco-myjące do ciała, borówka i smoczy owoc. Cena regularna 24,99 zł, ja zapłaciłam po 5,62 zł.
Trzy peelingi do ciała pomarańczowy cena regularna 19,50- ja zapłaciłam 4,39 zł. Peeling do rąk malinowy oraz peeling zielona herbata do stóp, cena regularna 14, 99 zł, ja zapłaciłam 3,36 zł.
Ostatnie trzy produkty bambusowa ściereczka do demakijażu w cenie regularnej 8 zł, ja zapłaciłam 1,79 zł.Krem do rąk malinowy cena regularna 12,99 zł, ja zapłaciłam 2,92 zł. Masło do ust borówka, cena regularna 9,99 zł, ja zapłaciłam 2,25 zł.


Koniecznie napiszcie mi na co się skusiliście ? A może warto jeszcze coś dokupić ?
Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Fajne nowości, zwłaszcza Biolove:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Z przyjemnością biorę się za testy.

      Usuń
  2. Chociaż kosmetyki Biolove są bardzo ciekawe, a promocje w Kontigo niezłe, nie kupię już nic u nich, ponieważ ta firma to kiepski żart...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tych kosmetyków Biolove ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jestem jakaś dziwna bo nie słyszałam o tej promocji Kontigo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dowiedziałam się wieczorem, ale zdążałam jeszcze coś kupić.

      Usuń
  5. Same cuda! Też poszalałam w Kontigo, ale przecież o tym wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że kontigowy szal zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo nowości, piękne palety, ja też poznałam papkę Jadwigi dzięki ShinyBox a przekonałam się do niej dzięki Tobie, bo myślałam, że to płyn , a jednak rzeczywiście papka. mnie też przydałyby się nowe okularki. te są super. Dziś zrobiłam mega zakupy w Jysk i może je nawet niebawem pokarzę na blogu, bo jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś na kontigo! faktycznie, śmieszne ceny tak więc świetne łupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuje że nie kupiłam więcej kosmetyków.

      Usuń
  9. Świetne zakupy z Biolove :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śmiesznie mało zapłaciłaś za te kosmetyki Biolove, faktycznie grzechem byłoby ich nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki z BIOLOVE są super - trafiły Ci się prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.