niedziela, 21 stycznia 2018

Jadwiga, Polska papka do cery trądzikowej Hit 2017 roku


DZIAŁANIE: przeciwtrądzikowe, preparat przeznaczony szczególnie dla cer tłustych i trądzikowych.  preparat nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwtrądzikowe; normalizuje funkcje skóry tłustej, z trądzikiem. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmierne rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.

ZASTOSOWANIE: punktowo na zmiany na skórze, raz lub kilka razy dziennie; płaszczyznowo na noc na skórę twarzy lub ciała po umyciu skóry MLECZKIEM KOSMETYCZNYM i stonizowaniu TONIKIEM ZIOŁOWYM; na dzień połączyć PAPKĘ z MASECZKĄ BIONAWILŻAJĄCĄ nagietkową.
Aqua,Kaolin,Alcohol,Zinc Oxide,Talc,Camphor.
+OPAKOWANIE
Kosmetyk zamknięty jest w kartoniku, na którym znajdują się wszystkie ważne informacje ,tak jak skład, opinia producenta i data ważności. Sam produkt zamknięty jest w poręcznej białej plastikowej miękkiej buteleczce.Preparat łatwo się nakłada, dzięki zwężonej części aplikacyjnej dozownika.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Konsystencja produktu jest dość wodnista, należy dobrze wstrząsnąć buteleczką, aby wszystkie składniki się ze sobą dobrze połączyły i wtedy właśnie tworzy się papka. Produkt zasychając na skórze tworzy białą skorupę, która z czasem się kruszy, jeżeli nałożymy grubszą warstwę.
+ZAPACH
Jest delikatnie kamforowy. Mi nie przeszkadza, choć niektórych może drażnić np: jak nałożę na większość cześć buzi, mój mąż zawszę mówi, że okropnie śmierdzi. Na szczęście zapach po jakimś czasie się ulatnia.
+POJEMNOŚĆ,CENA
Na stronie producenta dostępne są dwie pojemności 30 ml w cenie 30,30 zł oraz 100 ml w cenie 52,80 zł. Jednak można ten produkt dostać w niższej cenie (ok.20 zł) w drogeriach internetowych. Tak ja to uczyniłam kupując swoją drugą buteleczkę.
+WYDAJNOŚĆ
Preparat jest mega wydajny, pierwszą swoją butelkę używałam 3 miesiące albo nawet dłużej. Wiadomo oczywiście, że zależy jak często będziemy po nią sięgać.
+INNE WARIANTY
Żel oczyszczający- cera tłusta i trądzikowa 
Tonik ziołowy- cera tłusta i trądzikowa
Krem matująco- antybakteryjny 
Maseczka mineralna- remineralizująca.
+DOSTĘPNOŚĆ
Można kupić na stronie producenta, albo w sklepach internetowych. Niestety nie spotkałam nigdzie tych kosmetyków stacjonarnie.
+DZIAŁANIE
Papkę można stosować punktowo bądź jako maseczkę na całą twarz, raz lub kilka razy dziennie.Ja miałam okazję stosować go już w dwojaki sposób.
Specyfik skutecznie łagodzi stany zapalne i widocznie zmniejsza wypryski oraz zaczerwienienia. Delikatnie rozjaśnia przebarwienia. Już po pierwszym użyciu widać efekty.Papka nie podrażnia skóry i nie powoduje zbytniego wysuszenia. Przyśpiesza leczenie dużych, zapalnych zmian trądzikowych.
Czytałam o niej wcześniej już wiele pozytywnych opinii. Teraz już wiem dlaczego ten produkt jest tak wychwalany. Niestety żałuje tylko jednego, że tak późną ją odkryłam. Na szczęście dzięki pudełkowi Shiny Box, trafiła do mnie moja pierwsza buteleczka. Teraz kupiłam sama drugą, ponieważ tak świetnie się u mnie sprawdza, że nie może jej już zabraknąć. Z czystym sumieniem mogę napisać, że to moje odkrycie 2017 r.

Miałyście z nią do czynienia ? Jak się u was sprawdziła ?
Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać, ale nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie. Poszukam ją przez internet, droga nie jest, a skoro tak chwalona, to warto się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na szkoleniu z Jadwigi i muszę przyznać, że marka ma bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wypróbowałam bym jeszcze kilka kosmetyków z tej firmy.

      Usuń
  3. rzadko mam na szczęście okazję stosować tą papkę ale gdy mam problem to ona go szybko leczy, to także mój ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, że ją lubisz bo jest naprawdę świetna.

      Usuń
  4. Zapach mozna zniesc :) a jak to mowia - jesli cos smierdzi, to znaczy, ze dziala ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, a mi osobiście nie przeszkadza.

      Usuń
  5. Nawet ją miałam kiedyś, ale teraz znam coś jeszcze lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz napisać co ? Jestem bardzo ciekawa ?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.