czwartek, 23 listopada 2017

Synchroline - Aknicare Sun SPF 30 - Emulsji do skóry tłustej i  trądzikowej x filtrem ochronnym spf 30

Skuteczna ochrona skóry tłustej i trądzikowej przed szkodliwym promieniowaniem UV, właściwości nawilżające i matujące.
Wskazania: pielęgnacja skóry trądzikowej w okresach wzmożonej ekspozycji na słońce.
Sposób użycia: nakładać na skórę, lekko masować do całkowitego wchłonięcia się preparatu. Zaleca się powtarzać aplikację preparatu kilka razy dziennie, najlepiej co 2 godziny.
Składniki aktywne: cytrynian trietylu, filtry chemiczne UV. Nie zawiera retinoidów ani antybiotyku.
Aqua, Triethyl Citrate, Cetearyl Alkohol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Alcohol Denat., Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Propylene Glycol, Glycolpalmitate, Arachidylalcohol, Dimethicone, Cetearylglucoside, Behenyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Benzyl Pca, Xanthangum, Arachidyl Glucoside Xydroxyethyl Acrylate, Decyl Glucoside, Squalane, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Polysorbate60, Sodiumhydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Hyaluronate, Bht, Parfum (Fragrance)
+OPAKOWANIE
Kosmetyk zapakowany jest w kartonik ,na którym znajdują się wszystkie ważne informacje. Sam krem znajduje się w standardowej klasycznej miękkiej białej tubce, przez który nie widać ile zostało nam produktu. Produkt jest odkręcany białym korkiem. Jak widać kosmetyk był zabezpieczony, co dla mnie jest ogromnym plusem. Szafa graficzna jest prosta i schludna.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt jest w kolorze mleczno-pistacjowym. Konsystencja kremy jest odpowiednia, bardzo dobrze rozprowadza się po buzi, nie bieli skóry, ale potrzebuje troszkę czasu żeby się wchłonięć. Lecz nie trwa to bardzo długo.
+ZAPACH
Kosmetyk ma bardzo delikatny kremowy zapach, który bardzo szybko się ulatnia. 
+POJEMNOŚĆ,CENA
50 ml/ kosztuje około 40-50 zł.
+INNE KOSMETYKI Z SERII Aknicare
-Emulsja do skóry tłustej i trądzikowej
-Płyn z gąbką samosterylizującą
-Roller na zmiany trądzikowe
-Żel oczyszczający do skóry tłustej i trądzikowej 
-Jedno fazowy roztwór oczyszczający do skóry trądzikowej 
-Preparat w sprayu do stosowania na skórę pleców i dekoltu
-Emulsji do skóry tłustej i  trądzikowej x filtrem ochronnym spf 30
-Krem koloryzujący do skóry tłustej i trądzikowej
+/-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki Synchroline są dostępne w aptekach stacjonarnych oraz internetowych. Musicie poszukać,ja widziałam je w kilku aptekach.
+DZIAŁANIE
Doskonale nadaje się pod makijaż, nie roluje się, pozostawia skórę matową. Po dłuższym stosowaniu może nam troszkę wysuszyć skórę. Dlatego ja zawszę pod krem z filtrem używam lekkiego kremu nawilżającego lub serum. Nie mam z tym jakiegoś większego problemu. Chociaż musimy pamiętać żeby troszkę odczekać żeby oba kosmetyki się wchłonęły. Produkt nie zapycha, nie bieli skóry. Latem chronił moją buzię przez promieniami uv, ale muszę napisać że się nie opałam, raczej unikałam długiego siedzenia na słońcu.

Jestem z niego bardzo zadowolona. Emulsja ma przyjemną konsystencje. Która szybko się wchłania i nie bieli  skóry. Dobrze zachowuję się na nim makijaż a używam różnych rodzajów podkładów. Płynnych, sypkich kremów BB. Jak wykończę tą tubkę a już zostało mi nie dużo, to z przyjemnością sięgnę po kolejne opakowanie.

Używaliście kosmetyków Synchroline ? Sprawdziły się u was ? A może coś was bardzo kusi ?
Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Ten produkt wydaje się fajny, ale ja jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kosmetyki Synchroline , miałam od nich w tym roku typowe filtry, w przyszłym sezonie wypróbuję tą linię a może wcześniej choć nie mam dużych problemów z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam duet od Synchroline i bardzo mi pomógł z podskórnymi grudkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam inne kosmetyki z tej linii i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam tę markę, a zwłaszcza tonik nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki. Ale dobrze widzieć o tym kremie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inną cerę, ale chętnie przyjże się marce, bo nie miałam jeszcze jej kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać mają bardzo bogaty asortyment.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.