niedziela, 22 października 2017

Pachnąco....Yankee Cande o zpachu Summer Peach

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii.

+/-OPAKOWANIE
Wosk jest w postaci małej tarty opakowanej folią z kolorową naklejką informującą o konkretnym zapachu. Po rozpakowaniu i odłamaniu kawałka, musimy resztę zapakować w jakiś woreczek, żeby nie pokruszył nam szafki albo pojemnika w którym przechowujemy nasze woski.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
Wosk YC ma pojemność 22 g i kosztuje 9 zł
Można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;)
+/- UŻYWANIE
Do kominka wrzucam kawałek wosku który uda mi się odłamać. Może nie ma z tym wielkiego problemu. Ale troszkę się kruszy i tak jak wspomniałam musimy przechowywać go w woreczku. Wosk dziele tak na trzy części i jedna odpalam około 2-3 razy.
-DOSTĘPNOŚĆ
Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik .Gdzie często można trafić na darmową wysyłkę już od 25 zł. Z której często korzystam.
+ZAPACH
Summer Peach z owocowej linii zapachowej  z serii Classic. Wyczuwam w nim niesamowity zapach soczystej słodkiej brzoskwini w połączeniu z piżmem i wanilią. Świetny, przypomina mi trochę smaczny sorbet brzoskwiniowy taki słodki, ale i leciutko orzeźwiający. Zapach nie jest męczący ani nie powoduje bólu głowy.

Zapach jest na prawdę słodka, jednak ma w sobie coś co sprawia, że nie jest przesłodzony i mdły. Z przyjemnością skończę palić ten wosk. Lecz jakoś mnie nie przekonał do siebie w stu procentach, żebym skusiła się na kolejne opakowanie.


Kto z was lubi owocowe zapach ?



Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego zapachu, chyba będę musiała się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię brzoskwinię w perfumach ale chyba zbyt by mnie drażniła pachnąc w całym domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz go powąchać na sucho czy by ci się spodobała.

      Usuń
  3. Szkoda, że dali wanilię do tego, sama brzoskwinia byłaby lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zapach, przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzoskwiniowe zapachy to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że pasowałby mi ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przypuszczam, że ze mną byłoby podobnie, zapach by mi się spodobał ale nie tak abym sięgnęła po kolejny wosk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.