środa, 11 października 2017

Inspired By, Naturalne Piękno, EDYCJA 8

Jesteście ciekawe co skrywa nowe ,,Naturalne Pudełko''. Jest to moje trzecia odsłona, zawszę nie mogę się doczekać jak dostane go w swoje łapki. Poprzednie pudełko bardzo mi się podobało, ale to pudełko mnie po prostu uszczęśliwiło. Zawartość w 100 % w moim guście, z przyjemnością wezmę się za testy.
Więc zapraszam na przegląd pudełeczka.

Tak prezentuje się cała zawartość
Teraz wszystko po kolei
O`HerbalMaska do włosów cienkich
Maska nadaje włosom dodatkową objętość, uszczelnia strukturę cienkich włosów, wzmacnia ich warstwę keratynową. Ekstrakt z kwiatów arniki wypełnia wnętrze włosa składnikami niezbędnymi dla jego wytrzymałości i objętości.
Produkt pełnowymiarowy,cena: 22,49 zł/500 ml
Luvos Clean Mask
Maseczka skomponowana na bazie naturalnej, oczyszczonej glinki Luvos oraz wyciągu z szałwii, przeznaczona do codziennego oczyszczania skóry twarzy, szyi lub dekoltu. Zawiera cynk oraz wyciąg z oczaru wirginijskiego, które w połączeniu z szałwią, delikatnie, ale też dokładnie oczyszczają pory, regulują wydzielanie sebum oraz wygładzają powierzchnię skóry. Kompozycję składników naturalnych uzupełnia organiczny olejek z pestek moreli, który dzięki właściwościom nawilżającym i poprawiającym elastyczność, doskonale pielęgnuje skórę. Systematyczne stosowanie maseczki poprawia wygląd skóry, wygładza i dodaje blasku.
Produkt pełnowymiarowy,cena: 8,00zł/2x7,5 ml
Vis Plantis Maseczka na zmarszczki
Skoncentrowana maseczka z bezpiecznym, bo pozyskanym biotechnologicznie, niskocząsteczkowym, biomimetycznym tripeptydem miorelaksacyjnym. Peptyd relaksuje i odpręża mięśnie spięte podczas częstych skurczów mimicznych. Naśladuje działanie Waglerin-1, naturalnego peptydu znalezionego w jadzie żmii świątynnej Tropidolaemus Wagleri.
Produkt pełnowymiarowy,cena: 4,40 zł/2x5 ml
CUCCIO Lakier do paznokci
Triple-Pigmentation - opatentowana technologia potrójnej pigmentacji. Idealny efekt już przy pierwszej warstwie. Niespotykany dotąd połysk, który nie traci swojej intensywności. Nakrętka z pędzlem ze specjalnie wyselekcjonowanego włókna DuPont. Nie zawiera DBP i Toluenu. Nie odpryskuje i nie ściera się na krawędziach paznokci. Kształt butelki pozwala wykorzystać lakier do samego końca.
Produkt pełnowymiarowy, Cena: 8,00zł/13 ml
SenelleBalsam lub krem ( Ja dostałam balsam do ciała)
Zawiera innowacyjną, olejową substancję aktywną Oléoactif®. Masło shea intensywnie natłuszcza i nawilża, pobudza regenerację i gojenie, łagodzi podrażnienia, chroni przed UV. Naturalny skwalan roślinny, dzięki swojej budowie cząsteczkowej, zbliżonej do naturalnego sebum ludzkiego, świetnie wnika w skórę, odbudowując jej warstwę hydrolipidową. Nadaje skórze miękkość i elastyczność, dodatkowo ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głąb skóry.
Produkt wymienny 1 z 2, Produkt pełnowymiarowy 69,00 zł/200 ml
CASHEE NATURALSNaturalne serum
Serum przeciwstarzeniowe Żurawina i Granat 

Naturalne, mocno skoncentrowane serum do skóry twarzy i szyi o działaniu przeciwstarzeniowym, głęboko nawilżającym i odżywiającym. Aktywne składniki wnikają w głąb skóry, pozostawiając ją gładką, napiętą i jędrną. Wspomaga regenerację naskórka, wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia mikrokrążenie zapobiegając powstawaniu obrzęków. Serum bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Polecane do skóry starzejącej się, pozbawionej jędrności i wymagającej regeneracji.
Produkt wymienny 1z2 ( drugi produkt to było Serum regenerujące Róża i Dynia ), Produkt pełnowymiarowy 149,00zł / 30 ml + MIMI MYDEŁKA GRATIS.
Jak pudełko wam się podoba to możecie go jeszcze zamówić ;)
http://inspiredby.pl Kosz takiego pudełka to 119 zł + 10 zł przesyłka.

Podoba wam się zawartość ,Naturalnego Piękna' ? Co was najbardziej zaciekawiło ?

Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Ta maska Elfa Phar zapowiada się GENIALNIE <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mnie to pudełko nie ujęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się o wiele bardziej także podobało, poprzednia edycja ;)

      Usuń
  3. Najbardziej spodobał mi się produkt Senelle :D sama chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już przyjemność używania kosmetyków z tej marki i byłam z nich jak najbardziej zadowolona.

      Usuń
  4. lubię ten box, serum CASHEE to najmocniejszy punkt programu

    OdpowiedzUsuń
  5. to 8 edycja nie 7. Dla mnie średnia, a zazwyczaj wygrywała

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie takie pół na pół to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie średnie pudełeczko jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z O'Herbala mam jedynie odżywkę, pora na jakąś maskę :) daj znać jak się u ciebie sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak się sprawdzi serum do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.