sobota, 16 września 2017

Nivea,Jedwabisty mus do mycia ciała, Edycja letnia ;)

Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Cytryny i Moringi oraz rabarbaru i maliny. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkty
  • Nowa innowacyjna aplikacja
  • Dwa razy większa wydajność
  • Uczucie jedwabiście miękkiej skóry
  • Niepowtarzalny zapach
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie
Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, Hydrolyzed Silk, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Xanthan Gum, PEG-14 M, Sodium Benzoate, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol
+OPAKOWANIE
Musy zamknięte są w aerozolu, który przypomina piankę do golenia. Dozownik się nie zacina. Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje. Szafa graficzna jest bardzo przyjemna dla oka, oraz bardzo wakacyjna. ;)
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Po naciśnięciu dozownika, wydostaje się bardzo gęsta i kremowa pianka. Która nie spływa z ciała, fajnie się ją rozprowadza po ciele.
+ZAPACH
Wersja Rabarbar i Malina jak dla mnie pachnie połączeniem zapachu kosmetyków nivea i słodkim zapachem malin. Za to mus o zapachu  Cytryny i Moringi tak samo pachnie kosmetykami nivea oraz słodką cytryną.
+POJEMNOŚĆ,CENA
200 ml kosztuje w regularnej cenie około 14 zł, ja swoje kupiłam za 9 zł na promocji.
+WYDAJNOŚĆ
Produkty są bardzo przyjemne w użyciu, przed nałożeniem należy nimi wstrząsnąć, jedna pompka wystarczy by umyć całe ciało.
+INNE WARIANTY
Wersje podstawowe 
-Nivea, Creme Sof, jedwabisty mus do mycia ciała, pod prysznic
-Nivea Care Shower Silk, jedwabisty mus do mycia ciała, pod prysznic
-Nivea, Creme Smooth, jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic
W październiku ma być dostępna nowa limotowana wersja : 
-Nivea, Silk mousse, jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu wanilii i karmelu
+DOSTĘPNOŚĆ
Produkty dostępne są w Drogerii Uroda, Rossmann, Hebe, Super-Pharma oraz na pewno Super-marketach.
+DZIAŁANIE
Mus bardzo przyjemnie się nakłada na ciało. Otulając go delikatną i przyjemną miękką pianką. Łatwo się wpłukuje i nie pozostawia tłustego filmu. Dobrze myje ciało a moja skóra po ich użyciu jest gładka, delikatna i przyjemna w dotyku.

Jest to mój ulubieniec lata i z przyjemnością sięgałam po niego codziennie. Tak się od nich uzależniłam,że mam aż cztery buteleczki. Jeśli chodzi o zapach  oba zapachy są bardzo udane i ciężko było by mi wybrać. Na pewno będę polować na nową wersje w październiku, która ma się pokazać w Rossmannie, o zapachu  wanilii i karmelu ;) 

Dziewczyny mieliście z nimi do czynienia ? Jak się u was sprawdziły ?
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Mam ten różowy. Ciekawa formuła i super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. póki co nie skusiłam się na te pianki do kąpieli i na razie patrząc na moje zapasy :D wątpię, żebym się wybrała na zakupy (tzn. dziś była w rossaku, ale rozsądnie nie kupiłam nic do kapieli)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam jak weszły te musy i była to nowość ! były przeceny w rossmannie i krzyczę do mojego faceta, że ma jechać i mi kupić. miło wspominam te niebieskie. dostałam do przetestowania malinę z rabarbarem, ale mnie uczulił i oddałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbuję te zimowe wersje , uwielbiam zapach i smak wanilii i karmelu

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam wersję malinową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam malinę i bardzo lubię, ogólnie jestem fanką tych musów

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdzałam zapachy i raczej nie są "moje" więc po te pianki nie sięgnę. Wolę wersje z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają na fajne uprzyjemnniacze coziennej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, jeszcze się z nimi nie spotkałam :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.