sobota, 23 września 2017

Equilibra ,Arganowa woda micelarna

Usuwa wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczenia, pozostawiając skórę świeżą i stonowaną. Micele powstałe ze środków powierzchniowo czynnych pochodzenia roślinnego, wybrane ze względu na ich efektywność i łagodność dla skóry, skutecznie przechwycają zanieczyszczenia oraz pozostałości makijażu, ułatwiając demakijaż i delikatne oczyszczanie skóry. ZAWIERA 98% składników naturalnego pochodzenia, w tym: środki powierzchniowo czynne z oleju arganowego, kwas hialuronowy, wyciąg z gardenii. Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem, przecierając wacikiem skórę twarzy, oczu i ust.

Co zawiera?
► 98% składników naturalnego pochodzenia: dzięki czemu krem jest delikatny i odpowiedni nawet do wrażliwej skóry.
► Olej arganowy: doskonale odżywia skórę, działa odmładzająco

► Wyciąg z gardenii: zmiękcza
► Kwas hialuronowy: działa liftingująco

Aqua (Water), Glycerin, Sodium Arganamphoacetate, Sodium Cocoyl Alaninate, Decyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Gardenia Florida Fruit Extract, Parfum (Fragrance), 1,2-Hexanediol, Glyceryl Laurate, Methyl Propanediol, Phenoxyethanol, Lactic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate.

NIE ZAWIERA PARABENÓW ►NIE ZAWIERA WAZELINY i SILIKONÓW ► NIE ZAWIERA OLEJÓW MINERALNYCH ► KOMPOZYCJA ZAPACHOWA BEZ ALERGENÓW ► NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW ► NIE ZAWIERA PARAFINY I DONORÓW FORMALDEHYDU ► ODPOWIEDNI DLA CERY WRAŻLIWEJ ► PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE 
+OPAKOWANIE
Produkt znajduje się w plastikowej przezroczystej butelce, z bardzo wygodnym dozownikiem w formie pompki. Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje. Szafa graficzna prosta i schludna, przyjemna dla oka.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Kosmetyk jest przezroczysty o konsystencji wody.
+ZAPACH
Produkt ma charakterystyczny piękny zapach ,nie mogłam przez dłuższy czas sobie przypomnieć czym on pachnie. Teraz już wiem, miałam już dwa profesjonalne zestawy do włosów z różnych firm z olejkiem argonowym. Oba pachniały prawie identycznie jak ten płyn micelarny. Jest to perfumowany zapach, który kojarzy mi się z kosmetykami profesjonalnymi. Zapach bardzo szybko się ulatnia, więc nas nie męczy. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu.
+POJEMNOŚĆ,CENA
200 ml/17,99 zł
+/-WYDAJNOŚĆ
Taka buteleczka do codziennego używania wystarcza mi na miesiąc czasu. Tak samo jest z tym płynem micelarnym, zostało mi go już nie wiele.
+INNE KOSMETYKI Z LINII ARGANOWEJ 
Argonowy przeciwzmarszczowy krem do twarzy
Arganowy nawilżający krem do twarzy
Arganowy odżywczy krem do twarzy 
Arganowy krem pod oczy
Arganowy olejek 100 % czysty
Arganowe chusteczki do demakijażu 
Arganowe mydełko do mycia ciała i twarzy 
Arganowa pianka oczyszczająca 
Arganowa maska ochronna do włosów
Arganowy szampon do włosów
+DOSTĘPNOŚĆ
W sklepie internetowym
 http://equilibrasklep.pl/ . Możemy go jeszcze spotkać w drogerii Hebe i w Super-Pharmie
+DZIAŁANIE
Jako pierwszy krok demakijażu. Świetnie daje sobie radę z usunięciem codziennego makijażu. Z mocniejszym idzie mu troszkę ciężej, chociaż nie najgorzej. U mnie chyba najlepiej sprawdza się jako kolejny krok. Po usunięci makijażu olejkiem, dodatków przecieram nim buzie. Skutecznie usuwa pozostałości makijażu z powierzchni skóry.  Nie wymaga spłukiwania. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Po jego użyciu skóra nie jest tylko czysta,ale również miękka.
Ostatnio bardzo polubiłam się z tą marką kosmetyczną. Płyn może nie jest moim ideałem, ale dzięki swojej wygodnej butelce i bardzo przyjemnym zapachu. Z wielką przyjemnością codziennie po niego sięgam.

Znacie kosmetyki marki Equilibra ? 
Lubicie płyny micelarne?
Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że Equilibra ma w swojej ofercie płyn micelarny. Kojarzyłam ich tylko z aloesową serią do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przejrzeć cały asortyment firmy, ponieważ jest wiele nowych perełek ;)

      Usuń
  2. Znam tę markę jedynie z produktów do włosów. Ciekawi mnie ten płyn, gdyż wiele dobrego ostatnio o nim czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawszę kojarzyłam tą firmę z produktami do włosów, a można mile się zaskoczyć.

      Usuń
  3. Ja wlasni lubie takie dozowniki - mysle, ze moglabym sie z nią polubic ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie radzi sobie z tuszem

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że można go spotkać w Naturze.

      Usuń
  6. Niestety nie znam produktu, ale jestem jego bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ich markę, zwłaszcza ich arganowy krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym przetestowała ten krem pod oczy.

      Usuń
  8. u mnie spisuje się rewelacyjnie i właściwie zasłużył na miano ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z nim polubiłam, ale nie aż tak jak Ty ;)

      Usuń
  9. Jestem jej bardzo ciekawa - i chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt - będę go mieć na uwadze, gdy będę kupować następny micel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.