środa, 23 września 2015

Hydrolad Rumiankowy zamiast tradycyjnych toników drogeryjnych.?:)


Hydrolat Rumiankowy ma działanie łagodzące i przeciwzapalne. Polecany dla wszystkich typów skóry, od suchych po tłuste. Także dla skóry wrażliwej, w tym skóry z rozszerzonymi naczyniami.
Może być stosowany jako tonik, odświeżająca mgiełka, woda po goleniu lub chłodzący kompres. Używany do rozrabiania maseczki, zamiast wody, wzmacnia efekt zabiegu. Poprawia kondycję i wygląd skóry. Łagodzi stany zapalne i podrażnienia. Zmniejsza zaczerwienienia, szorstkość oraz łuszczenie się skóry. Zapewnia odpowiednie nawilżenie naskórka. Z uwagi na silne działanie antyseptyczne oraz przyspieszające gojenie polecany do cery zanieczyszczonej, ze zmianami trądzikowymi.
Hydrolat Rumiankowy, podobnie jak inne naturalne hydrolaty, charakteryzuje nieco kwaśny odczyn (PH około 4). Kwaśny odczyn może być przyczyną podrażnienia u osób nie stosujących wcześniej kwaśnych kosmetyków. Aby skorygować kwasowość należy dodać odrobinkę wodorowęglanu sodu, czyli zwykłej, spożywczej sody oczyszczonej.


(INCI: Chamomilla Recutita Flower Water), pochodzącego z certyfikowanej, organicznej uprawy w Bułgarii (100% ORGANIC).
+OPAKOWANIE
Produkt dostajemy w standardowej białej butelce.Przez którą  nie widać ile pozostało nam produktu.Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje tak jak skład,opinia producenta i data ważności.Etykieta się nie zdziera i nie odkleja.Dozownik jest w kolorze białym z małym dziobkiem.Nie ma problemu z wydostaniem produktu.Chociaż ja lubię przelać go do pojemniczka z atomizerem.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Hydrolat jest konsystencji wody w kolorze przezroczystym.

-ZAPACH
Przy zamówieniu tego kosmetyku zapomniałam,że miałam już kiedyś hydrolat rumiankowy i z zapachem się nie zaprzyjaźniłam w tym przypadku jest tak samo.Po prostu jak dla mnie to on śmierdzi może nie jest to zapach strasznie śmierdzący i na szczęście szybko się ulatnia.Ale już na przyszłość będę pamiętała.
+POJEMNOŚĆ,CENA
100 ml kosztuje 12 zł,200 ml 21 zł ( właśnie taką buteleczkę posiadam ) Jest także w sprzedaży 500 ml za 47 zł

+WYDAJNOŚĆ
Taka pojemność wystarczy na 2 miesiące stosowania a jak przelejemy do opakowania z atomizerem będzie jeszcze bardziej wydajny.

+ZASTASOWANIE HYDROLATU
Możemy używać go oczywiście do przecierania twarzy.
Odświeżająca mgiełka
Woda po goleniu
Chłodzący kompres
Możemy dodawać ją także do glinek zamiast zwykłej wody.
Także do własno ręcznych domowych kosmetyków kremów do twarzy,serum itd.

+SKŁAD
100 % NATURALNY.Trzeba także zwracać uwagę na skład kosmetyku ponieważ często produkt jest sprzedawany jako hydrolat a ma w składzie konserwanty itd.
+INNE WERSIE HYDROLATU (dostępne na stronie manufaktura kosmetyczna)
Hydrolat Lawendowy
Hydrolat Lipowy
Hydrolat Neroli
Hydrolat Oczarowy
Hydrolat Różany

-DOSTĘPNOŚĆ
Hydrolat można kupić na stronie interentowej KLIK TU

 +DZIAŁANIE
Jak na pewno wiecie mam skórą tłustą z tendencją do trądziku.Teraz jeszcze większym bo zawszę pod koniec lata moja buzia przeżywa gorszy wysyp.Tonik używam rano i wieczorem przemywam nim swoją twarz.Hydrolat doskonale radzi sobie z kojenia i łagodzenia mojej twarzy.Przyśpiesza gojenia stan zapalnych.
Każdej z was polecam wypróbować i od kiedy przerzuciłam się na Hydrolad nie tęsknie za tonikami drogeryjnymi.Wybór jest duży więc każda znajdzie coś fajnego dla siebie.

Dziewczyny a wy używacie toniki drogeryjne czy wolicie naturalne hydrolaty ? :)
Pozdrawiam 




26 komentarzy:

  1. Miałem wiele hydrolatów, tego jeszcze nie probowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu używałam hydrolatów, myślę o powrocie do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego produktu jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach rumianku zawsze dla mnie był ok ;) no, ale jesli nie lubisz, to moze przeszkadzac. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze dotyczynienia z hydrolatami :) Muszę o nich poczytać i może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, ja chętnie wypróbowałabym ten hydrolat różany i lawendowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam kilka podejść do hydrolatów i jeszcze nie udało mi się trafić na ulubieńca :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę taki Hydrolad. ciekawyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam hydrolaty, choć za zapachem rumianku przepadam średnio, więc na ten się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez uwielbiam hydrolaty ale nie mówię nie tonikom.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam swój tonik :)) i chyba się z nim nie rozstanę poki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie miałam tradycyjnego toniku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.