środa, 24 sierpnia 2011

Moje zakupy cz 2 :) Pandora

Witajcie

Powiedzcie Dziewczyny której z was nie podoba się bransoletka z pandory, mi osobiście się strasznie podoba ale ta cena :(. Ostatnio byłam w Drogerii Natura i jak płaciłam przy kasie za zakupy zauważyłam że można kupić sobie sznureczek i koraliki jak z pandory wiec postanowiłam sobie kupić było bardzo dużo rodzajów tak wygląda moja bransoletka.


Za sznureczek zapłaciłam 11 zł
za koralik szary zapłaciłam 4 zł
a za koralik biały z cyrkoniami 10 zł
hm więc zapłaciłam za nią 26 zł

To dopiero dwa koraliki :(

Jak wróciłam do domu odrazu ją założyłam i co się okazało jest na mnie zadurza i mi spada z ręki a koraliki ciągle przekręcają się na spód ręki :( :( no szkoda :(

8 komentarzy:

  1. ja też muszę skompletować sobie taką bransoletkę :)
    w Łodzi widziałam takie sznureczki chyba za 8zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda, nawet jak są tylko 2 koraliki. A co do wielkości to ja zawsze przymierzam przed zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie a ja nie przymierzyłam i mam bardzo szczupłe ręce :( może da się jakoś zmniejszyć spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna xd
    ja też mam szczupłe ręce więc nie wiem jak u mnie by sie sprawdziła xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za pech, ja też mam takie małe łapki i zawsze mierzę bransoletki czy też pierścionki, bo inaczej wiem, ze będą za duże ;-(

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana na moim blogu:

    http://my-colourful-eyes.blogspot.com/2011/08/10-pytan-kosmetycznych.html

    Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. również nie przepadam za niebieskimi paznokciami, ale chyba zaczynam się przyzwyczajać ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.