wtorek, 16 sierpnia 2011

Moja Mała kolekcja Pędzli Hakuro

Moja Mała kolekcja Pędzli Hakuro

Hakuro

1 H51 33 zł
2 H13 26 zł
3 H77 16,50 zł
4 H78 16,50 zł






strona z której zamawiałam

http://makeupbox.pl/hakuro/p

Za przesyłkę zapłaciłam 10 zł. Przesyłka dotarła w ciągu tygodnia.

1.Pędzel H51

Mam go najdłużej jakieś 6 miesięcy
jest po prostu świetny mięciutki dobrze rozprowadza podkład nie robi smug,
bardzo lubię nim rozprowadzać płynny podkład chociaż przyznam że nie robię tego codziennie
bo po prostu mi się nie chce :) narazie jest moim najlepszym pędzlem do podkładu




2.Pędzel H13

Mam go już 1,5 miesiąca pracuje mi się z nim dobrze nie wypada mi z niego włosie chociaż wiem że wiele dziewczyn się na to skarży, jest miękki dobrze rozprowadza róż, nie traci kształtu zobaczymy po dłuższym użytkowaniu.






3.Pędzel H77

Mam go 1,5 miesiąca i nie zbyt wiele mogę powiedzieć, nie wypada z niego włosie jest miękki,dobrze blinduje przejścia między cieniami, chociaż ja ciągle się uczę:) Wydaję mi się że jak na moją wielkość powiek jest trochę za duży.





4.Pędzel H78

Mam go 1,5 miesiąca tak samo jak o innych jest naprawdę fajny dobrze się nim maluję powiekę w załamaniu. Miałam jeszcze Pędzelek H85 ale mojej siostrze się tak spodobał że sobie wzięła oj te siostry :) Jestem z nich zadowolona i na pewno powiększę swoją kolekcie .







6 komentarzy:

  1. http://helfy.pl/olej-kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ja sobie muszę kupić jakiś pędzel do podkładu.. Ostatnio patrzyłam w sephorze, ale tam jeden pędzel 45 zł :/ Ja również mam skromną kolekcję pędzli, powoli ją kompletuję ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam flaciki, i chętnie bym kupiła tenz z hakuro, gdybym nie miała 4 innych. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój H77 niestety kuje ale i tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zamierzam kupić jakiś flat do podkładu zastanawiam się właśnie nad Hakuro.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.