niedziela, 17 czerwca 2018

Inspired By, Naturalne Piękno, EDYCJA 12


Tak prezentuje się zawartość pudełka.


Teraz wszystko po kolei 
GRINDAY, Look Up - formuła Włosy, Skóra, Paznokcie
Naturalny suplement diety wpływający na poprawę kondycji włosów, skóry i paznokci. Dzięki zawartości składników aktywnych o potwierdzonym działaniu, Look Up skutecznie wzmacnia ich stan, odbudowuje strukturę oraz przeciwdziała negatywnym czynnikom zewnętrznym.
Produkt pełnowymiarowy - 69,90 zł/60 kapsułek
BABO, Tonik do twarzy przeciwzmarszczkowy
Marka BABO jest naturalną marką kosmetyczną, która nie dobiera pielęgnacji ze względu na wiek, lecz zwraca uwagę na konkretne potrzeby i problemy skóry. Tonik doskonale sprawdzi się jako prewencja przeciwzmarszczkowa, a zawarte składniki aktywne dogłębnie nawilżają, chronią i poprawiają kondycję skóry. Produkt przywraca odpowiednie pH skóry.
Produkt pełnowymiarowy - 65 zł/100 ml

TNS, Lakier hybrydowy do manicure
Lakier hybrydowy TNS to idealna przyczepność i gwarancja braku odprysków. Zapewni perfekcyjną stylizację paznokci nawet do 4 tygodni! Starannie dobrane proporcje pigmentów pozwalają malować lakierem bez smug i przebarwień, a jego kolor jest zawsze intensywny i odpowiednio nasycony. Konsystencja lakieru została przygotowana z myślą o łatwej i przyjemnej aplikacji.
Produkt pełnowymiarowy - 6,90 zł/8 ml


HULU BRUSHES, Pędzel do brwi i eyelinera P44
Ukośny kształt zapewnia nienaganną aplikację produktów w kremie lub sypkich. Solidne wykonanie sprawia, że pędzel nie gubi włosia, jest elegancki i łatwy w utrzymaniu czystości.
Produkt pełnowymiarowy - 11,99 zł/szt.
BLANK. MYDLARNIA, Naturalne mydło do ciała (wymienny z naturalnym peelingiem do ciała)
Naturalne peelingi i mydła od Mydlarni Blank to doskonałe produkty dla ciała i duszy. Skóra po ich użyciu jest gładka i miękka, dobrze oczyszczona - przygotowana na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. Dzięki ich działaniu złuszczającemu skóra wchłania więcej składników odżywczych z kremów i balsamów. Mix rodzajów.
Produkt pełnowymiarowy - od 18 zł/120 g
GENTLE DAY, Podpaski ekologiczne na dzień z paskiem anoniowym FAIR-IR ANION
Najwyższej jakości Gentle Day podpaski z paskiem anoniowym: do produkcji nie używa się materiałów szkodliwych i alergizujących, są całkowicie wolne od chloru, środków zapachowych i chemikaliów, które mogą powodować podrażnienia skóry. pH przyjazne dla skóry. Wkładki Gentle Day są ekologiczne. Zapewniają uczucie świeżości i komfortu.
Produkt pełnowymiarowy - 13 zł/10 szt.
Zawartość pudełka przypadała mi do gustu. Najbardziej cieszę się z toniku i z pędzelka bo wydaje się bardzo przyzwoity jak za taką cenę. Suplement diety na pewno komuś oddam bo ja takich nie łykam. Mój maż z chęcią przygarnie mydełko bo takie uwielbia. Lakier hybrydowy troszkę nie w moim guście kolor,ale taki bardzo wakacyjny więc może się skuszę ;) Podpaski już miałam i były naprawdę przyzwoite, więc cieszę się z kolejnego opakowania.



Jak pudełko wam się podoba to możecie go jeszcze zamówić ;)
http://inspiredby.pl Kosz takiego pudełka to 119 zł + 10 zł przesyłka.

Podoba wam się zawartość ,Naturalnego Piękna' ? Co was najbardziej zaciekawiło ?


Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. też mam ten box, jestem z niego zadowolona, suplement mnie ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość tego pudełka bardzo mi się podoba :) Wszystko wykorzystałabym w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ciekawi mnie tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor lakieru ale innych kosmetyków nie używałam ale może kiedyś ehhe

    ZAPRASZAM NA BLOGA
    INSTAGRAM
    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.