poniedziałek, 12 lutego 2018

Nivea, Głęboko oczyszczający Micelarny szampon

Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej:
  • skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom,
  • odświeża włosy i skórę głowy na długo,
  • chroni naturalne pH skóry głowy.

Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy.

Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, melissa Officinalis Leaf Extract, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Integrifolia Seed Oil, Polyquaternium-10, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Parfum.
+OPAKOWANIE
Szampon do włosów znajduje się w przezroczystej 
tubce, wykonanego z dość miękkiego plastiku. Przez którą możemy kontrolować zużycia produktu. Z wygodnym otwarciem na ,,klik'', który możemy postawić na głowie gdy produkt nam się kończy. Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje. Szafa graficzna schludna i przyjemna dla oka.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt jest w przezroczysty o żelowej dość gęstej przyjemniej konsystencji. Która bardzo dobrze rozprowadza się po włosach , nie spływając z nich.
+ZAPACH
Produkt pachnie  delikatnym słodką cytrynką. Jest naprawdę przyjemny i umila jego użycie Nie obraziłam bym się jak by wypuścili o tym samym zapachy żel pod prysznic. 
+POJEMNOŚĆ,CENA
400 ml/ kosztuje 17,99 zł, teraz na promocji w Rossmannie możecie go kupić za 12,99 zł.
+WYDAJNOŚĆ
Używam go wraz z mężem już ponad 1,5 miesiąca i jeszcze troszkę nam go zostało. Więc mogę zaliczyć go do kosmetyków bardzo wydajnych.
+INNE WARIANTY
NIVEA, wzmacniający szampon micelarny wzbogacony o lilię wodną, do łamliwych włosów i wrażliwej skóry głowy
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyk możecie na pewno kupić w drogerii Rossmann, Hebe, Natura. Poszukać w większych supermarketach i wieli innych miejscach.
+DZIAŁANIE
Szampon rozprowadza się po skórze głowy bez problemu. Pieni się bardzo dobrze.Nie podrażnia mojej skóry głowy nie wywołał łupieżu ani swędzenia. Za to bardzo dobrze oczyszcza i daje uczucie świeżości. Radzi sobie także ze zmyciem olejków, czym jest dla mnie ogromnym plusem. Jeśli chodzi o zmniejszenie wydzielania sebum, zauważyłam że włosy są dłużej świrze i mogę myć je spokojnie co 2 dzień. Chociaż niestety jak idę do pracy z dnia na dzień to muszę je myć codziennie. Ponieważ zależy mi na dobrym wyglądzie.  
Szampon ma  przyjemny cytrynowy zapach jest wydajny i bardzo dobrze się pieni. Dobrze oczyszcza włosy, nie podrażniając skóry głowy. Na dodatek kosztuje na promocji  niewiele i jest w sporej pojemności. W swojej roli także się sprawdził. Jestem z niego zadowolona, lecz nie zrobił na mnie wybitnego wrażenia. Warto go wypróbować bo możliwe, że wy się w nim zakochacie. ;)


Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Szampon faktycznie ładnie pachnie, ale u mnie się niestety nie sprawdził, strasznie wysuszał mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie bardziej interesuje wersja wzmacniająca tego szamponu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam ten SZAMPON i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj czuje ze bysmy sie polubili :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście to, że głęboko oczyszcza bardzo mnie zachęca do zakupu, ale moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa i boję się, że niestety może mnie to doprowadzić do łupieżu. Ale może kiedyś dam mu szansę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej sprawdzi się u Ciebie druga wersja ;)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze tego szampony, ale chyba pora się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.