środa, 9 listopada 2016

Makijaż wykorzystujący strobbing lub konturowanie kosmetykami marki Lirene :)

Przygotowałam dziś makijaż kosmetykami marki lirene.Mam nadzieje, że wam się spodoba. Z wielką przyjemnością mi się go wykonywało.



Zaczynam od nałożenia na nawilżoną twarz baza matująca pod makijaż No Pores

Odpowiednia dla skóry tłustej i mieszanej
Baza zmniejsza widoczność rozszerzonych porów i pochłania nadmiar sebum, dzięki czemu efekt zmatowienia utrzymuje się nawet do 12h! Intensywnie wygładza skórę, sprawiając, że cera staje się aksamitna i miękka w dotyku.
Baza przedłuża trwałość makijażu, zapewniając nieskazitelny wygląd cery. Lekka, nietłusta konsystencja ułatwia aplikację i pozostawia komfortowe odczucie na skórze.
Zawarty w formule Pore Minimizing Oligo-complex zmniejsza widoczność porów oraz reguluje wydzielanie się sebum, co w połączeniu z mikrogą- beczkami zapewnia długotrwały efekt zmatowienia. Proteiny ze słodkich migdałów odżywiają i wygładzają skórę.


Następnie na zmatowioną buzie,nałożyłam podkład Fluid dopasowujący się do koloru cery kolor 110
oraz pod oczy i na niedoskonałości kryjacy korektor punktowy be perfekt

Lirene perfect tone fluid dopasowujący się do koloru cery
Innowacyjne pigmenty „soft focus” dopasowują się do naturalnego odcienia skóry, jednocześnie dodając jej blasku, świeżości i subtelnego połysku. Fluid delikatnie kryje, nie zmienia koloru w czasie, zapewniając przy tym lekkie odczucie na skórze. Zawarty w formule kwas hialuronowy dodatkowo chroni skórę przed utratą wilgoci.

Be perfekt kryjacy korektor punktowy.
Korektor kryje niedoskonałości, takie jak naczynka, przebarwienia, zaczerwienienia czy zmarszczki.
Wyrównuje koloryt cery, przywracając jej świeży wygląd.
Aksamitna konsystencja sprawia, że korektor optycznie stapia się ze skórą i wygląda bardzo naturalnie.
Zawarty w formule kompleks wygładzający stymuluje syntezę kolagenu, redukując zmarszczki na twarzy i wokół oczu.
Kwas hialuronowy poprawia nawilżenie skóry, dzięki czemu jest ona zadbana  i miękka w dotyku. Odpowiedni dla wrażliwej skóry.


Kolejnym krokiem jest zmatowienie i utrwalenie naszego makijażu twarzy, mineralnym pudrem matującym city matt

Dzięki lekkiej, satynowej formule, wzbogaconej o pyłek ryżowy, optycznie wygładza cerę i zapewnia długotrwałe, matowe wykończenie. Mineralne, transparentne drobinki sprawiają, że puder idealnie dopasowuje się do koloru cery, a makijaż wygląda naturalnie i świeżo przez cały dzień.


Zostało nam nadać buzi kształtów czyli minerlany bronzer i róż skin touch oraz mineralny roświetlacz skiny touch

Liren Dermoprogram shin toutch Mineralny bronzer i róż (modelujący owal twarzy)
Produkt również ma takie same opakowanie jak puder i piękny wytłaczany wzór.Produkt jest bardziej zbity niż puder co moim zdaniem jest plusem ponieważ nie zrobimy sobie nim krzywdy. Z jednej strony mamy subtelny matowy róż i róż z malutkimi drobinkami który nie daje nam efektu bombki tylko delikatny subtelny idealny jak na tą porę roku.Przyznam się że uwielbiam matowe róże ale jesienią i zimą używam róży właśnie o takim wykończeniu.Sprawia że moja twarz wygląda zdrowo i promiennie.Po stronie bronzeru mamy matowe ciemniejsze i jaśniejsze paski.Także na policzkach prezentuje się bardzo ładnie,łatwo się rozciera nie ma mowy o planach.


Liren dermoprogram shin touch Mineralny roświetlacz ( do twarzy i oczu )

Produkt tak samo jak w obu poprzednich kosmetykach ma takie same opakowanie i piękne wytłoczenie.Rozświetlasz składa się z czterech kolorów białego,beżowym,różowym oraz brzoskwiniowym.Po połączeniu uzyskujemy piękny kolor.Który ślicznie rozświetla nam kość policzkową oraz możemy użyć ją do makijażu oczu.

Tak prezentuje się mój cały Makijaż ;)




Dziewczyny używacie kosmetyków kolorowych marki Lirene ? Jak się u was sprawdzają ?
A co was kusi ?
Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. Uwielbiam rozświetlenie, więc dla mnie bomba ;) Nie za dużo, nie za mało ;) W sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam ich za często ale teraz jesienią i zimą bardzo lubię dodać sobie troszkę blasku

      Usuń
  2. Jaki fajny efekt powstał, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak ją dłużej przetestuje to na pewno dam znać.

      Usuń
  4. Chyba jeszcze nie używałam kosmetyków Lirene :) makijaż wyszedł bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż. nie używam nic z kolorówki lirene, akurat nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy rewelacyjny!
    Piękna Madzia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem mistrzynią w makijażu, ale ślicznie dziękuje.

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż ;) Przyznam szczerze że z kolorówki nie używałam nic z Lirene ;) Muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię ich prasowany puder jest naprawdę świetny.

      Usuń
  8. Mam z tych baz rozświetlającą. Ale ciekawi mnie ta No pores.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nigdy z Lirene kolorówki nie miałam - ale krem juz tak :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie :D Podobają mi się ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. akcja z kosmetykami lirene??? kolejny raz wpadam na bloga z tymi samymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że kosmetyków do makijażu z Lirene jeszcze nie stosowałam, choć efekt, który prezentujesz jest naprawdę fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, kolorówki z Lirene nie mam :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.