niedziela, 13 marca 2016

GlySkinCare Serum z witaminą C



Intense C Serum na przebarwienia zawiera 7,5% L-Ascorbic Acid – skoncentrowaną formę witaminy C, która docierając do najgłębszych warstw skóry zapewnia jej ochronę przed wolnymi rodnikami, zabezpieczając jednocześnie przed szkodliwym działaniem promieniowania UVA i UVB. Nośnikami skoncentrowanej witaminy C w preparacie są QuSomes®, cząsteczki które umożliwiają lepszą penetrację kosmetyku w głąb skóry. 

  • Efekt anti-aging 
  • Stymulacja syntezy kolagenu 
  • Ochrona skóry przed wolnymi rodnikami 
  • Minimalizuje szkody dokonane przez promieniowanie UVA/UVB 
  • Produkt stabilny (trwałość: 2 lata) 
  • Produkt gotowy do użycia
Sposób użycia:
Umyj twarz Gentle Cleanser a następnie rozprowadź 5-6 kropli Intense C Serum na
twarz, delikatnie wcierając kosmetyk w skórę. Podczas stosowania kosmetyku może pojawić się uczucie ciepła na twarzy. Preparat należy stosować na noc – samodzielnie lub pod krem nawilżający. Preparat przechowywać w temperaturze pokojowej.


Propylene Glycol,Ascorbic Acid,Polyacrylamide C13-14 Isoparaffin,Laureth-7,Lecitin.PEG-12 Glyceryl Dimyristate,Ascorbyl Palmitate


+OPAKOWANIE
Produkt dostajemy zapakowany w kartoniku.Sam kosmetyk zamknięty jest w buteleczce z ciemnego szkła z dołączoną pipetką.Szafa graficzna prosta i schludna.
+KONSYSTENCJA
Średnio gęsta ciecz o konsystencji olejku.Najlepiej nakładać go na lekko zwilżoną buzię wtedy o wiele szybciej się wchłania w skórę i nie pozostawia uczucia lepkości.
+/-ZAPACH
Serum pachnie średnio wyczuwalny jest po prostu zapach witaminy C. Mi osobiście ten zapach nie przeszkadza, ale zależy kto co lubi ;).
+POJEMNOŚĆ,CENA
30 ml,cena wacha się między 60-80 zł
+WYDAJNOŚĆ
Dzięki swojej oleistej konsystencji nie potrzebujemy dużo produktu żeby zaaplikować go na buzię.
+/-SKŁAD
W składzie mamy pochodne parafiny na szczęście nie zrobiła mi żadnej krzywdy i nie pozapychała mojej buzi
+/-DOSTĘONOŚĆ
Kosmetyki można kupić w sklepach internetowych oraz dostać także w aptekach i drogeriach.Producentem jest firma Diagnosis klik 
+DZIAŁANIE
Tak jak wspomniałam powyżej.Serum mnie absolutnie nie zapycha, nie podrażnia, nie powoduje powstawania wągrów.Za to zauważyłam poprawę mojej buzi.Cera  pięknie się rozjaśnia i powoli zyskuje zdrowy koloryt. Drobne plami po wypryskach zblakły z czego się bardzo cieszę.Chociaż ze starymi przebarwieniami nie dał sobie rady.


Wydaje mi się,że osoby które maja małe przebarwienia albo świeże po trądziku będą z jego działania zadowolone.


Dziewczyny używacie albo używałyście serum z witaminą C ? Byłyście z jego działania zadowolone ?

Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. ja miałem z ava cosmetics i teraz szukam właśnie czegoś dobrego i skutecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lada moment zacznę stosować ten produkt :-) Czeka grzecznie na swoją kolej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi

      Usuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, też stosuję sera z wit C, aktualnie mam z DermoFuture z 30% stężeniem i jestem jak na razie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum zdecydowanie kusi :D Obecnie mam podobne z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę się w takie zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że bym mogła wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam hialuronowe tej firmy i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam że jest bardzo fajne

      Usuń
  8. Muszę spróbować aplikować kosmetyki na wilgotną twarz. na szczęście nie mam przebarwień, pojawiają się tylko pod wpływem słońca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie dodałaś składu INCI :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład serum znajduje się w poście.

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie to serum, niedługo też go będę testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy jak by sobie poradził z moimi przebarwieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze takowego serum nie miałam, mam za to maseczkę z tą witaminą

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam je ostatnio w aptece Gemini i byłam go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wypróbowaniem serum z witaminą C, mam dwa przebarwienia, których bardzo chciałabym się pozbyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...