czwartek, 16 października 2014

RECENZJA L`Oreal Paris, Prodigy 5 (Farba do włosów bez amoniaku) Kolor 5.0 Kasztan Jasny brąz


Technologia na bazie mikroolejku koloru.
Przełomowa Technologia Transmisji Koloru wykorzystuje moc mikroolejku, aby zmaksymalizować wnikanie koloru we włosy podczas procesu koloryzacji. Bez najmniejszej kropli amoniaku, mikropigmenty wnikają do samego serca włosa dla wielowymiarowego, naturalnego koloru mieniącego się lśniącymi refleksami. 





+OPAKOWANIE
Standardowy kartonik a w nim tubkę z kremem utleniającym,tubkę z kremem koloryzującym ,maskę do włosów Jedwabista miękkość i blask ,parę rękawiczek i Instrukcję obsługi.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Krem utleniający jest biało kremowy a krem koloryzujący kremowo żółty wpadający troszkę w brzoskwinkę.Konstancja nie jest gęsta ani zbyt rzadka choć trzeba uważać.

+ZAPACH
Farba nie pachnie amoniakiem tylko bardzo delikatnie i nie drażni mojego nosa.

+CENA
Farba w standardowej cenie kosztuje około 30 zł ja ją kupiłam w Rossmannie za 21 zł więc cenę można przeżyć ;)

+DOSTĘPNOŚĆ
Dostępna jest w Rossmannie,Naturze,Hebe,Super Pharmie i w supermarketach

+WYDAJNOŚĆ
Kupiłam tylko jedną farbę ale mi wyfraczyła.Ponieważ nałożyłam na początku farbę na odrosty a potem reszce rozsmarowałam na całe włosy.

+FARBOWANIE
Na początku ufarbowałam same odrosty bo jak będzie widać na zdjęciu niżej mam je dość ciemne.Po odczekaniu 10 minut ufarbowałam resztę włosów i poczekałam jeszcze 10 minut i spłukałam.Czasami podczas farbowaniem farbami z amoniakiem troszkę mnie swędziała skóra głowy przy tej nie miałam takiego uczucia.Nie było problemu z zmyciem farby z włosów a po umyciu ich szamponem i nałożeniem odżywki były dość miękkie ;)




+EFEKT,KOLOR
Kolor jaki kupiłam to Kasztan (jasny brąz) kolor jaki uzyskałam to średni brąz co mi się bardzo podoba.Kolor wyszedł równomiernie mnie widać było różnicy między odrostami.Odcień jaki mi wyszedł bardzo mi się podobał.Jedynie szkoda,że kolor bardzo szybko się zmył jak widać na zdjęciach.


Farba ma  kilka plusów  nie śmierdzi nie podrażnia,skóry głowy,nie niszczy włosów.Kolor wyszedł naprawę bardzo ładny.Mały minus ale chyba najważniejszy że farba szybko się zmywa.Musiałam bym farbować włosy przynajmniej co 3 tygodnie.


Dziewczyny używałyście tą farby ? Jaka jest waszą ulubioną ?

Pozdrawiam


30 komentarzy:

  1. moze za krotko trzymalas ze tak sie szybko splukuje? wyszedl ladny jasny, na opakowaniu wydaje sie byc bardzo ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa przypomniałaś mi że musze zafarbować moje odrosty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień otrzymałaś! Ja farb nie stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda :) Ja miałam farbę prodigy, ale z odcieni blond i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że szybko się zmywa ! ;[

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio farbowałam Olią z Garniera i to samo - kolor wypłukał się po niecałym miesiącu (włosy myję raz na 2-3 dni...).

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że kolor szybko się zmywa. Miałam ostatnio takie doświadczenie z Nectra Color. Niestety po niecałym miesiącu kolor prawie całkiem się sprał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu chyba już wszystkie te farby bez amoniaku mają to do siebie ;(

      Usuń
  8. świetny kolor wyszedł, z takimi pasemkami.
    niestety teraz wszystkie farby chyba maja to do siehie, ze syzbko się wypłukują, na czymś trzeba zarobić.. ale szkoda włosów, by traktowac je co 3 tyg dawką farby..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie farbuję włosów i nie planuję w przyszłości zmieniać koloru włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama nie farbuje wlosow, ale moja mama lubi farby syoss i schwarkopfa ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze na zdjęciach nie widać tak, żeby farba szybko się zmywała :-o

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kolor. Na zdjęciach po miesiącu - nie jest źle.

    Ładne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc przy tak długich włosach nie zdecydowałabym się na samodzielne farbowanie. Mam znacznie krótsze włosy, a jak ostatnio się farbowałam to nieźle musiałam się nagimnastykować. Teraz zamierzam się wybrać do fryzjera na ombre i podcięcie końcówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi włosy farbuje siostra ;) Byłam nie raz u fryzjera i płaciłam 150 zł a efekt jest taki sam jak sama bym sobie ufarbowała włosy ;)

      Usuń
  14. Mam pytanie, poszukuję białej farby do włosów, orientujesz się gdzie taką/z jakiej firmy znajdę? Obecnie używam farby z l'oreal super jasny blond ale nie jest to moj upragniony kolor
    http://whinicte.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że się mnie zapytałaś z chęcią bym ci pomogła ale po prostu nie potorfie ci pomóc.Nie znam się na takich kolorach farb a żadna moja koleżanka także nie używa takiej farby więc nie mam się nawet kogo doradzić

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. no kolorek wyszedł piękny , jak spotkam na promocji to się skuszę :) włosy masz cudowne- zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie miałam tej farby, ale od jakiegoś czasu staram się nie farbować tylko odświeżać kolor szamponetkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Po miesiącu Twoje włosy nadal ładnie wyglądają. Piękny zdrowy odcień, super, że farba nie niszczy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor :-) ja ciągle biję się sama ze sobą żeby zrobić jakiś brąz Ale z doświadczenia wiem że z płaczem czym prędzej będę wracać do blondu.

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie te farby dlaczego ? bo producent dolacza do nich rekawiczki, ktore sa malo spotykane w takich farbach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.