wtorek, 16 września 2014

Recenzja Fuul Mellow Peeling do ust o smaku Raspbeery Kiss

*Opinia Producenta*
Chyba każdy z Nas lubi słodkie maliny. Peelinng Raspberry Kiss zawiera naturalne maliny, które w połączeniu z cukrem delikatnie wygładzą Twoje usta, a Olejek Jojoba sprawi,że staną się miękkie i nawilżone. Raspberry Kiss ma słodki smak. Nadmiar produktu możesz po prostu zlizać.


*Skład*
Caster Sugar(cukier), Vitamine E(witamina E), Jojoba Oil(olejek jojoba),Olive Oil(Oliwa z oliwek),Mica(wypełniacz),Flavour Oil(smak mieszanka zapachowa),Dired Raspberries(maliny). 


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Mały przezroczysty plastikowy słoiczek z odkręconym czarną nakrętką.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt ma konsystencję mokrego piasku oczywiście z drobinkami cukru.Kolor jak widać malinowy ;)
+ZAPACH
Produkt pachnie po prostu jak guma balonowa nie ma w nim ani krzty sztuczności.Pachnie tak samo jak smakuje po prostu cudownie.Jak guma balonowa albo lodu o smaku gumy balonowej ;) 
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
Ja posiadam opakowanie o pojemność 25 g a 30g kosztuje 25 zł
+WYDAJNOŚĆ,DATA WAŻNOŚCI
Produkt ma 6 miesięcy ważności i na pewno  na taki długi okres używania mi wystarczy.Ponieważ podczas aplikacji nie potrzebujemy za wiele produktu. :)

-DOSTĘPNOŚĆ 
Kosmetyk można dostać tylko przez interent.
+DZIAŁANIE
Peeling wygładza usta pozostawia je miękkie w dotyku i lekko nawilżone drobinki cukru są ostre ale nie aż tak żeby mogły zrobić sobie nim krzywdę..Nadmiar kosmetyku możemy zlizać z ust.Ponieważ kosmetyk ma naturalny skład który nam nie zaszkodzi.


*Podsumowanie*
Cudowny o zapachu gumy balonowej w dodatku możemy go jeszcze zjeść do tego świetnie peelinguje nasze usta.Czego chcieć więcej ;)


Dziewczyny kusi was ten produkt ? Czy wolicie sobie same zrobić peeling do ust ?
Pozdrawiam 


36 komentarzy:

  1. Wygląda zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że słabo dostępny ;/ ale zapach musi być cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ;) Pięknie pachnie i tak samo dobrze smakuje ;)

      Usuń
  3. Musi być super :D zawsze korzystam z gotowych peelingów :) nie lubię robić go sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że nie można go dostać stacjonarnie bo moim zdaniem 25 zł na 6 miesięcy stosowania to nie zbyt wysoka cena.

      Usuń
  4. widać że ma fajne drobiny i do tego ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym go przetestowała na sobie:)) zapach gumy balonowej kusi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że kusi kto nie lubi gumy balonowej :)

      Usuń
  6. Fajny ten peeling. Miałam kiedyś podobny z Pat&Rub.

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ta guma balonowa <3 musze go sobie kiedys zamowic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie bym go zjadła bez peelingowania :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam <3 mam i ten i malinowy i są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba jest tylko jeden ? Tak mi się wydaje

      Usuń
  10. Ogólnie byłam przeciwna takiemu zapachowi - nie przepadam za nimi, jednak po pierwszym użyciu PRZEPADŁAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak możesz nie lubić gumy balonowej :)

      Usuń
  11. Faktycznie zapach gumy balonowej peelingowi towarzyszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już czuję ten zapach :D Ja się czaję na peeling z Marizy (wprowadzili nowy) malinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuuusi ten peeling ;) chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę go naprawdę polecić bo jest wydajny,cena nie jest zbyt wysoka a naprawdę bardzo fajnie działa.

      Usuń
    2. teraz to juz na pewno muszę go mieć ;)

      Usuń
  14. Przypadłby mi do gustu ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym się zastanowiła czy nie lepszy byłby naturalny miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto lubi :)
      Ja osobiście także uwielbiam peeling z miodem i cukrem jedynie trzeba go samemu zrobić a nie każdy ma ochotę i czas się bawić w samo robione kosmetyki ;)

      Usuń
  16. Uwielbiam zapach gumy balonowej, często kupuję też takie lody. Peelingu dedykowanego ustom jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam lody o zapachu gumy balonowej ;)

      Usuń
  17. Sama robię sobie peeling z miodu i cukru, więc nie zbyt potrzebne są mi takie wynalazki ale może kiedyś się skuszę tak dla urozmaicenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wygląda ale mnie bardziej ciekawi pomadka peelingująca Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To byłby chyba dobry zamiennik tego z Lush , którego uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.