poniedziałek, 8 lipca 2013

O wszystkim i o niczym :)

Dziewczyny jak wam minął weekend? Ja spędziłam go u swoich rodziców byłam także u siostry.Dzisiaj przychodzę z taką mieszaną ponieważ nie robię zakupów bo niczego nie potrzebuję,ale zawsze coś tam trafi do koszyka więc wam dziś pokaże.

Zakupy 


Ostatnio przypadkowo trafiłam na tą torebkę bardzo mi się spodobała jest taka inna.Była w przecenie i kosztowała mnie tylko 10 zł.Pani ekspedientka powiedziała,że jest to torebka skórzana tylko sprzedaje ją tak tanio ponieważ zmieniła kolor wcześniej była taka zielona jak widać na ostatnim zdjęciu.Jeszcze jej nie nosiłam ale już ją uwielbiam :)

Czy te gumki ciasteczka nie są słodkie nie mogłam się opakować żeby ich nie kupić.
Byłam wczoraj w H&M i kupiłam te kwiatki za 2 zł sztuka ;) Zawsze się przydadzą do jakiś upięć  ;)
Z tego zakupu jestem bardzo zadowolona,od dawna marzył mi się taki naszyjnik,ale jak się nie mylę kosztuje około 40 zł.Udało mi się go upolować za jedynie 10 zł ponieważ była uszkodzona przy wisiorku.Naprawiłam to w 10 sekund ;) Tak nawet sobie myślę,że jak znudzi mi się ta kolorystyka wisorka to mogę kupić sobie takie tasiemki i zmienić ;)
Mój ulubiony błyszczyk za jedyne 3 zł numer 32 :)
Już dawno upolowałam sobie na allegro za dość mała cenę azjatycki tem BB skin 79.Mogę już wam napisać,że go kocham :)


Pochwalę się pięknym bukietem który dostałam bez okazji od mojego Męża i jak go tutaj nie Kochać :)

Dziewczyny a wy co sobie ostatnio kupiłyście ;) Jak wam minął weekend ? :)
 Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. ma mąż gest- piękny bukiet :)
    i te ciacha :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten naszyjnik :-) niestety strasznie sie obkreca podczas noszenia :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj go założyłam i właśnie mi się okręcał i jest dość ciężki,ale za 10 zł nie ma co żałować ;)

      Usuń
  3. U nas zakupy były bardziej ciuchowe ;D
    Też się skusiłam na spinki z h&mu kwiatuszki (ale wybrałam te drobniejsze):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję ciągle zakup azjatyckiego BB, ale nie mogę się zebrać. Gumki ciastka Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna biżuteria, naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik jest boski :)
    piękne kwiatuszki od mężusia :)

    uwielbiam takie kwiatki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluke pieknego bukietu,mąż się wykazał;)
    Bardzo podoba mi się torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bukiet od męża bardzo ładny :)
    a te przypinki z kwiatuszków tanioszka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiatki.Naszyjnik także mi się podoba,jednak w ogóle nie noszę ponieważ mam pietrzyk na szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne gumeczki :D sama równiez bym sie na takie pokusiła :D
    fantastyczny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.