wtorek, 18 września 2012

RECENZJA Serum rozjaśniająco-wybielające z witaminą C i darkout

*Opakowanie*
*Dozownik*
*Konsystencja*
*Opinia Producenta*
Oferujemy zestaw do samodzielnego przyrządzenia serum. Zestaw zawiera elementy do łatwego i szybkiego przygotowania kosmetyku.
Serum rozjaśniająco-wybielające to idealnie wysoko skoncentrowane serum pozwalające w prosty sposób pozbyć się przebarwień skóry spowodowanych działaniem słońca, a także plam starczych i wszelkich zaburzeń pigmentacji skóry. 
Ze względu na niestabilność witaminy C serum należy przygotowywać na bieżąco i przechowywać w lodówce.
Serum przygotowujemy z zachowanie podstawowych zasad higieny oraz należy je zużyć do 10 dni od daty wykonania.
Preparaty z witaminą C są drogocennym eliksirem dla skóry, ale ze względu na jej słabą stabilność oraz wymagane wysokie stężenie (aby preparat był skuteczny min 15%) bardzo ciężko jest znaleźć witaminę C w kosmetykach oferowanych w regularnej sprzedaży, a jeżeli występuje to w większości przypadków w celach marketingowych.
Darkout jest składnikiem aktywnym naturalnego pochodzenia, który wyrównuje kolor skóry. Pomaga on rozjaśniać skórę i czynić ją bardziej promienną. Kosmetyki zawierające substancję poprawiają jednorodność koloru skóry i pomagają zmniejszyć plamy związane ze starzeniem, piegi i przebarwienia.

Działanie:

  • wygładzenie i odżywienie powierzchni skóry - regularne stosowanie może doprowadzić do całkowitego zniwelowania płytkich zmarszczek oraz zapobiega powstawaniu nowych;
  • zmniejszenie zmian naczyniowych oraz rumienia;
  • regeneracja witaminy E;
  • antyutleniacz - zapobiega powstawaniu wolnych rodników;
  • regeneracja naskórka oraz przyspieszenie procesu gojenia się ran;
  • cera rozjaśniona i napięta, co jest charakterystyczne dla młodej skóry;
  • poprawiony koloryt skóry - usuwa przebarwienia powstałe w wyniku zaburzeń w procesie syntezy melaniny;
  • delikatne serum przeznaczone jest szczególnie do pielęgnacji skóry trądzikowej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień i uczuleń.


Skład zestawu odpowiedni do przygotowania 10 g serum:

  • Witamina C – 1,5 g
  • Hydromanil – 0,4 g
  • Kwas hialuronowy – 0,5 g
  • Polysorbate 20 – 1 g
  • Darkout – 0,4 g
  • Witamina E – 0,1 g
  • Naklejka
  • Pipeta
  • Szpatułka do mieszania
  • Buteleczka na serum z kroplomierzem


Dodatkowe elementy niezawarte w zestawie:

  • Woda lub hydrolat: 6,1 g – odmierzyć załączona pipetą lub naczyniem miarowym.
Ilość wszystkich składników zestawu jest dokładnie odmierzona. Zestaw nie zawiera wody (hydrolatu).

Wykonanie serum:

  1. Przygotować stanowisko pracy z zachowaniem podstawowych zasad higieny.
  2. Sprawdzić kompletność posiadanych składników.
  3. Do naczynia (zlewki, szklanki) wlać wodę i witaminę C, a następnie mieszając rozpuścić witaminę.
  4. Do otrzymanego roztworu dodajemy pozostałe składniki w odpowiednio odmierzonej ilości 
  5. Całość starannie mieszać, do połączenia się składników. 
  6. Serum jest gotowe do użycia.

Przechowywanie: lodówka.
Termin ważności: maksymalnie 10 dni.
źródło http://www.e-naturalne.pl/pl/p/Serum-rozjasniajaco-wybielajace-z-witamina-C-i-darkout/226



*Moja Opinia*
- OPAKOWANIE
Dostajemy odmierzone składniki które dodajemy do szklanej buteleczki wszystko jest bardzo proste.Czułam się jak mały chemik :) Jednym wielkim minusem jest dla mnie te opakowanie myślałam,że dozować będzie się go pipetka ale od producenta dostajemy kroplomierz który doprowadzał mnie do szału jak się zakręciło zakrętkę i chciałam użyć serum i go otworzyłam kroplomierz zostawał w zakręcę za każdym razem musiałam go z niego wyciągać co nie jest zbyt wygodne.Zastowie sobie te opakowanie przyda mi się,ale muszę coś wymyśle na ten dozownik.

-KONSYSTENCJA,KOLOR
Serum bardziej mi się kojarz z czymś bardziej gęstym a to serum jest jak woda.Więc trzeba uważać jak się go dozuje na dłoń żeby nie wylało nam się za dużo produktu i przelało przez palce.Dlatego ja zawsze dozowałam je pośrodku dłoni  jak widać na zdjęciu.Kolor jest lekko żółtawy

+ZAPACH 
Dla mnie pachnie jak cytryna a może dlatego,że w lodówce stał przy cytrynach ;)

+POJEMNOŚĆ/CENA
10g/9,99 zł 

-WYDAJNOŚĆ
Kolejny znaczny minus jak moglibyście przeczytać ważny jest do 10 dni od jego przygotowania.No niestety, ale jeśli chcemy używać kosmetyków z realnie działającą witaminą C, to musimy liczyć się z jego krótkim terminem ważności. Preparaty z witaminą C są drogocennym eliksirem dla skóry, ale ze względu na jej słabą stabilność oraz wymagane wysokie stężenie (aby preparat był skuteczny min 15%) bardzo ciężko jest znaleźć witaminę C w kosmetykach oferowanych w regularnej sprzedaży, a jeżeli występuje to w większości przypadków w celach marketingowych, ponieważ jeśli kosmetyki mają długi termin ważności, to nie ma co liczyć na to,że witamina C jeszcze w nich działa. Kosmetyki naturalne mają to do siebie, że zawierają Tylko naturalne składniki, których działanie nie jest przedłużane sztucznie, dlatego mają najczęściej krótki termin ważności.
-DOSTĘPNOŚĆ
Tylko na stronie KLIK 

+RODZAJE 
Można zakupić także :)
- Serum rozjaśniająco-wybielające z witaminą C i Czarnym bzem: cera naczyniowa
- Serum rozjaśniająco-wybielające z witaminą C i vitasource: cera dojrzała
- Serum rozjaśniająco-wybielające z witaminą C i caresoft: cera wrażliwa
 -Serum rozjaśniająco-wybielające z witaminą C i mącznicą
- Serum rozjaśniająco-wybielające z witaminą C i trikenolem: cera trądzikowa

+SKŁAD
Naturalne składniki żadnej chemii

-/+ DZIAŁANIE 
Po 10 dniach używania nie można zauważyć cudów prawda.Szczególnością,że to kosmetyk naturalny i żeby zauważyć jakieś rezultaty to na pewno trzeba używać 1-2 miesiące.Mogę jedynie napisać tyle,że skóra była rano na prawdę wypoczęta bardziej rozjaśniona. Żadne plamy przeciw trądzikowe mi się nie wybieliły,ale skóra wyglądała na zdrowszą i żałuję że ma taki krótki termin ważności.Serum nie zrobił mi krzywdy nie zapchał mnie ani nie uczulił

*Podsumowanie*
Nie uważam tego serum za bubel bo na pewno by się lepiej sprawdził przy dłuższym stosowaniu po prostu przy moich przebarwieniach kuracji musiała trwać na pewno około 2 miesiące.Tak jak wspomniałam wcześniej jest to produkt naturalny więc termin ważności jest krótki .Jedynym największym minusem to jest opakowanie ten okropny kroplomierz który przy próbuje odkręcenia zostawiał w zakręcę.Teraz mam zamiar  sama sobie zrobić serum z witaminą C :)

Link do strony http://www.e-naturalne.pl/
Bardzo dziękuję firmie e-naturalne a za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz  Pani Agnieszce za zaufanie i serdeczność w stosunku do mojej osoby.Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że fakt otrzymania kosmetyku za darmo w żaden sposób nie wpłynął na obiektywność tejże recenzji



Dziewczyny a wy używacie jakiś serum do twarzy ?

Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. ja używam szybkie sera typu HA+olej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważnośc 10 dni :( To mnie zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydałby mi się niedługo taki "wybielacz" ale ważność 10 dni to zdecydowanie za mało, zeby coś wybielic.... trzeba by co najmniej miesiac dla widocznych efektów... a nie wiem czy pamietałabym i czy mi by sie chciało co 10 dni bawic od nowa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niska wydajność jest niestety minusem... Aczkolwiek mogłabym absolutnie wypróbować, bo działa fajnie z tego, co piszesz ; ) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam, a co do produktu to nie zachwyciła mnie twoja recenzja także na pewno nie kupię bo 10 dni to za mało ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie już dłuższy czas któreś serum z wit. C ;)
    jak troszkę pokończę kremów z kwasami, a już prawie dobijam dna to chyba kupię, ale nie wiem czy akurat to konkretnie, czy ze ZSK

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam coś podobnego ale było to serum z witaminą C z apteki i po kilku miesiącach lekko rozjasniło mi przebarwienia, więc byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym wypróbowała to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obecnie nie używam żadnego serum, ale na jesień zamierzam sobie jakieś sprawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze mówiąc wole kupić już gotowe kosmetyki, choć nie ukrywam że ten zestaw jest całkiem interesujący i ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzja na prawdę ciekawa. Osobiście boję się mieszać takie mieszanki wolę gotowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedys uzywalam kremu wybielajacego na piegi- nic to nie dało

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe serum,choć ważność 10dni nie zachęca:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo krótką ma ważność - nie wiem czy zużyłabym je całe przez ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa recenzja, ale ta data ważności... Nie szczególnie pociągająca.

    OdpowiedzUsuń
  16. hej. :) co prawda napisała do mnie już KiziaMizia z propozycją wymiany, ale nie wiem jeszcze czy będą miała czym ją zaciekawić. napisz mi proszę co Ty najchętniej byś przyjęła za bronzer, jak nie dogadam się z KiziąMizią to się odezwę, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używałam kiedyś serum zmniejszającego pory;-) Zdecydowanie wolę jednak kremy i olejki do twarzy. Teraz testuję serię wybielającą przebarwienia z FLOS-LEKU, mam nadzieję, że się sprawdzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie że producent przynajmniej nie ukrywa, że wit C jest niestabilna i dlatego trzeba robić wszystko na bieżąco. Nie lubię patrzeć jak w kremach drogeryjnych widać witaminę C jako składnik, kiedy wiadomo że ona nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  20. No niestety witamina C szybko się utlenia i tego typu produkty trzeba szybo zużywać...

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytalam o nim, ale osobiscie go nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.