wtorek, 12 grudnia 2017

Indigo Serum do paznokci z olejkiem Mirrą


Serum z Mirrą Indigo to luksusowy kosmetyk, który pozwali Ci zadbać o dłonie w sposób kompleksowy i profesjonalny. Dzięki niemu zapomnisz o łamliwych paznokciach i suchych skórkach, a zyskasz piękne, gładkie i zadbane dłonie!

Preparat przeznaczony do intensywnej pielęgnacji paznokci i naskórka w celu ich wzmocnienia i regeneracji. Jego wyróżnikiem jest olejek z mirry – substancji, która w Starożytności ceniona była na równi ze złotem i nazywana "Skarbem Wschodu". Również współcześnie doceniamy i wykorzystujemy jej kojące i naprawcze właściwości. Olejek z mirry skutecznie łagodzi stany zapalne, a także regeneruje spierzchniętą i podrażnioną skórę.


Na innowacyjną formułę serum z mirrą Indigo składają się również:




  • olejek migdałowy, który likwiduje stany zapalne skóry i wzmacnia płytkę paznokcia dzięki zawartości witamin E i F,
  • olejek jojoba, który regeneruje, nawilża i odżywia zniszczone paznokcie i dłonie,
  • olejek arganowy, który pobudza wzrost paznokci i zapobiega ich łamaniu, regeneruje szorstką skórę,
  • ekstrakt z pokrzywy, który wzmacnia płytkę paznokcia.

+OPAKOWANIE
Indigo stworzyło bardzo praktyczny i wygodny aplikator z pędzelkiem oraz pokrętłem do dozowania oliwki, który znacznie ułatwia życie.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Kosmetyk jest barwy lekko żółtej o konsystencji olejku.
+/-ZAPACH
Może dla jednej osoby będzie to plusem a dla drugim minusem, ale produkt nie ma zbytnio zapachu. Mi to osobiście nie przeszkadza.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
2,50 ml, kosztuje 19 zł.
+/-WYDAJNOŚĆ
Przyznam się że był ze mną dość długo, lecz jak zaczęłam go używać regularnie raz dziennie, a nawet czasami kilka razy dziennie to szybko się niestety skończył.
+INNE WARIANTY
-Serum z olejkiem jojoba
+/-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki z firmy Indigo można kupić stacjonarnie w sklepach Indigo, oraz w ich sklepie internetowym.
+/-DZIAŁANIE
Przy regularnym używaniu , zauważyłam że moje paznokcie się wzmocniły. Lecz jeśli chodzi o skórki to jestem tak średnio zadowolona. Ponieważ efekt utrzymywał się tak do 2 godzinach, potem skórki wyglądały tak samo jak przed jego użyciem. 


Kosmetyk miałam zawszę przy sobie w torebce. Używałam go często podczas dnia. Jego opakowanie bardzo ułatwiało aplikację, co uważam za ogromny plus tego kosmetyku. Cena jest moim zdaniem troszkę za wysoka, jeśli chodzi o taką małą pojemność. Troszkę szybko się kończy, przy regularnym stosowaniu. Jeśli chodzi o działanie to jestem zadowolona z poprawu wzmocnienia paznokci,ale na skórkach efekt nawilżenia  utrzymywał się bardzo krótko.

Mieliście kosmetyki pielęgnacyjne z firmy Indigo ? Jak się u was sprawdziły ?
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. miałam to serum, świetnie do aplikowania przed usuwaniem skórek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się taka forma aplikacji. Jednak serum samo w sobie mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale jeśli wzmacnia paznokcie to chętnie poznam, ostatnio coś bardzo mi się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że efekty były krótkotrwałe, mam kilka oliwek indigo ale niestety nie używam ich zbyt regularnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z INDIGO mam BAZĘ PROTEINOTWĄ - ale z chęcią poznam również inne ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.