sobota, 30 stycznia 2016

SAYEN Antycellulitowy peeling cukrowy do ciała,o zapachu w którym można się zakochać....

Antycellulitowy peeling cukrowy do ciała SAYEN w postaci żelu o właściwościach złuszczających, wygładzających i antycellulitowych. Polecany jako peeling do użytku w saunie.

Właściwości:

  • Intensywnie złuszcza obumarły naskórek
  • Działa antycellulitowo
  • Zmiękcza i wygładza naskórek
  • Odżywia i nawilża skórę

Sposób użycia:

Nanieść peeling na suchą lub zwilżoną skórę, masować okrężnymi ruchami ze szczególną uwagą w miejscach objętych cellulitem. Zmyć ciepłą wodą. Czynność wykonywać 1-2 razy w tygodniu.

Składniki aktywne:

  • Body3 Complex™– wyjątkowy kompleks składników, zapewnia skórze trójkierunkowe działanie: redukuje cellulit, ujędrnia oraz zmniejsza widoczność rozstępów
  • Kofeina – przyspiesza procesy spalania i pobudza krążenie
  • Ekstrakt z awokado – głęboko odżywia i nawilża skórę.



Sucrose, Glycerin, Aqua, Panthenol, Caffeine, Bentonite, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Sodium Polyacrylate, Ethylhexyl Cocoate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, CI 16255.

 



+OPAKOWANIE
Kosmetyk znajduje się w standardowym plastikowym słoiczku .Po odkręceniu wieczka ukazała się zabezpieczająca folia którą oczywiście usunęłam.Szafa graficzna opakowania jest prosta i schludna.Mi osobiście bardzo podoba się taka skromność.
+KONSYSTENCJA.KOLOR
Konsystencja produktu jest ciekawa chociaż przyznam się że mnie na początku przeraziła.Peeling jest gęsty i ma zwartą żelową konsystencję .Troszkę jak  zimny kisiel z mnóstwem drobinek cukru.Na szczęście bardzo dobrze nakłada się go na ciało nie spływa z niego.Produkt ma śliczny różowo cukierkowy kolor.
+ZAPACH
Ogromy plus dla tego kosmetyku to urzekający zapach który utrzymuję się na skórze oraz w łazience po kąpieli jeszcze kilka godzin. Pachnie przecudnie drogim i lukowym kosmetykiem. Przypominają mi zapach drogich perfum.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
350 g kosztuje 69 zł
+WYDAJNOŚĆ
Używam go już od dłuższego czasu i mam jeszcze 1/3 opakowania.
-DOSTĘPNOŚĆ
Produkt można kupić na stronie producenta TUTAJ KLIK
+DZIAŁANIE
Peeling używałam co cztery dni podczas kąpieli.Nakładałam go na lekko zwilżone ciało.Mimo swojej konsystencji dobrze się rozprowadzał.Produkt jest naprawdę dość ostry.Świetnie usuwa martwy naskórek,skóra jest wygładzona elastyczna i przygotowana do nawilżenia przez balsam lub masełko.

Produkt używa mi się z przyjemnością. Skóra po jego użyciu jest  pozbawiona martwego naskórka i miękka.Mogę przyznać że zaspokoił moje ciało swoim działaniem jak i umysł swoim pięknym zapachem i z chęcią po niego sięgam.


Dziewczyny używacie peelingów do ciała ?
Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Również go stosuję, pisałam też o nim - i jestem z niego bardzo zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki, duży plus ma za to że jest cukrowy a nie solny ;) Jednak jak na razie jestem wierna peelingom kawowym, może gdy mi się znudzą, to skuszę się na ten :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam peeling kawowy jest naprawdę świetny.

      Usuń
  3. Takie pilingi to świetna sprawa : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena nie najniższa,ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, ale ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co jakiś czas, ale nieczęsto używam peelingu ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę chyba sobie kupić http://www.edytaprusinowska.pl/2016/01/najlepsze-i-sprawdzony-metody-na-brak.html

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że za taką pojemność cena do przyjęcia:) chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety musimy się czasami rozpieszczać

      Usuń
  9. Dziwne, że kosmetyk nie ma INCI- w końcu jest ono wymagane przez prawo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też się troszkę zdziwiłam muszę napisać w tej sprawie do firmy

      Usuń
    2. Spokojnie, skład jest podany. Wystarczy spojrzeć na spód słoiczka - jest tam naklejka z opisem produktu oraz pełnym składem. Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Nigdy wcześniej nie miałam z nim styczności,ale wygląda interesująco - zaciekawił mnie i chętnie przetestowałabym go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem, cenię sobie ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ładne zapachy podczas kąpieli

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.