sobota, 22 czerwca 2013

RECENZJA Pilomax henna wax maska ogranicza wypadanie moc i blask sprężystość

*Opakowanie*
*Opinia producenta*


 
*Skład*
 *Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Klasyczny plastikowy biały słoiczek który jest zabezpieczony wokoło.Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje.

+KONSYSTENCJA,KOLOR  
Nie widać tego na zdjęciu,ale maska ma kolor  jasnego różu. Konsystencja przypomina gęsty krem do tortu :) 

+ZAPACH
Jest dziwny i ciężko mi dokładnie napisać z czym mi się kojarzy. Nie jest zbyt przyjemny,ale mi nie przeszkadza.

+POJEMNOŚĆ,CENA
240ml/21 zł

+RODZAJE 
Wax aloes maska do włosów cienkich i bez objętości 
Wax henna maska do włosów ciemnych 
Wax henna maska do włosów jasnych
Wax henna do włosów zniszczonych jasnych

+WYDAJNOŚĆ
Ciężko mi określić bo nie używam ją przy każdym myciu ,ale na moich długich włosach wystarczyła by na 2 miesiące stosowania 2 razy w tygodniu

+DOSTĘPNOŚĆ
W wielu aptekach 

+/-DZIAŁANIE 
Nie nakładam jej przy skórze głowy ponieważ boje się,że obciążyła by mi włosy.Więc nie wiem czy ogranicza wypadanie włosów.Co do innych obietnic producenta włosy po jej użycia są bardzo miękkie w dotyku,lepiej się układają.Nie zbiła mi żadnej krzywdy.


*Podsumowanie*
Maska bardzo fajnie sprawdziła się na moich włosach.Chociaż przyznam ,że się na nią nie skuszę.Ponieważ mam maskę która kosztuje 5 zł i efekt na włosach jest taki sam.

Dziewczyny miałyście kiedyś jakiś kosmetyk z tej firmy ?
Jakie plany na weekend ? Ja właśnie idę dalej opalać sobie nóżki :)

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Ja nie miałam żadnego produktu tej firmy szczerze mówiąc, ale faktycznie można kupić równie dobre, a tańsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie miałam nic z tej firmy... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie świetnie sprawdziła się Kamille Wax :) o wiele lepiej niż ta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam jakąś maskę tej firmy i była ok, ale szału nie robią, bo do nich nie wracam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam tą maskę i wykorzystałam do depilacji nóg. moje włosy bardzo jej nie lubią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze wykorzystuje maski albo odzywki które się nie sprawdziły do depilacji nóg.

      Usuń
  6. jeszcze jej nie używałam ale może kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że niedługo dane mi będzie wreszcie wypróbować tych masek ;) bo wiele dobrego o nich słyszałam ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze żadnej ale poluję na tą z olejami ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej maski i szczerze mówiąc nawet mnie nie kusi ;) zresztą mam takie zapasy maskowo-odżywkowe, że będę to zużywać chyba wieki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam włosy bardzo przetluszczajace sie, a ta maska o dziwo ich nie obciąża. Testuje ja ponad 3 tygodnie narazie swietnie sie spisuje zobaczymy, czy w późniejszym okresie będzie tak dobrze służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tę maskę ze względu na skład. Wypadały mi włosy i były mocno zniszczone. Bardzo polepszyła się ich kondycja. Bardzo jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam tę maskę ze względu na skład. Wypadały mi włosy i były mocno zniszczone. Bardzo polepszyła się ich kondycja. Bardzo jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.