poniedziałek, 19 lutego 2018

Pachnąco...Kringle Candle o zapachu Wild Poppies

Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o zapachu kwiatów maku.

Dzikie maki to wyjątkowe, pełne nadziei polne kwiaty, które przypominają Ci, że lato jest już blisko. Wiosenne, soczyście czerwone o delikatnym, przenikliwym zapachu. Jedyne w swoim rodzaju, nieskazitelnie subtelne i bardzo romantyczne. Naturalny zapach dzikich maków stworzy w Twoim domu optymistyczną atmosferę, dokładnie taką, jaka panuje na organicznych, bezpańskich polach.

źródło 

+OPAKOWANIE
Woski KC znajdujemy w plastikowym pudełeczku z wieczkiem na którym znajduje się zdjęciu maki. W środku znajdujemy biały wosk podzielony na pięć kawałków. Są one ponacinane, musimy je przełamać, żeby je od siebie oddzielić. Podoba mi się bardzo te opakowanie ponieważ resztkę wosku możemy  odłożyć do pudełeczka i nic nie musimy pakować w woreczki itd.
+POJEMNOŚĆ,CENA
40 g kosztuje 12 zł i można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;) a YC woski mają 22 g i kosztują 9 zł.
+UŻYWANIE
Do kominka wrzucam jedną cząstkę, na szczęście wosk przy rozdzieleniu się nie kruszy tak jak YC. Jeden kawałek odpaliłam cztery razy ( zapach jest bardzo intensywny)
-DOSTĘPNOŚĆ
Można je kupić z tego co wiem na razie tylko przez sklepy internetowe. Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik,gdzie często można trafić na darmową wysyłkę już od 25 zł. Wielkie świece można spotkać w Tk Maxx ,ja z chęcią zaglądam na ten dział, żeby chociaż powąchać zapachy. Właśnie ten zapach miałam okazie powąchać i bardzo mi się spodobał.
+ZAPACH
Wosk Kingle Candle o zapachu dzikiego maku, jest piękny. Bardzo wiosenny, nieco słodki, ale wciąż rześki jak powietrze o poranku zapach. Świetnie odzwierciedla zapach wiosennych kwiatów. Można go palić przez cały rok, ale teraz ja się w nim zakochałam. Zapach nie jest męczący i nie duszący.



Jak lubisz kwiatowe nuty zapachowe to koniecznie musisz się na niego skusić. U mnie stanie się stałym bywalcem, bo mnie zauroczył swoim zapachem. Szczególnie teraz zimą ,kiedy marze o wiośnie ;).

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Nie używam wosków zapachowych,ale ten bym chętnie wypróbowała, jestem ciekawa zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam woski zapachowe a szczególnie z tej firmy ;)

      Usuń
  2. uwielbiam go, to jeden z moich ulubieńców :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się perspektywa zapachu rześkiego poranka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że by ci się spodobał tak jak mi

      Usuń
  6. Naprawdę kuszący zapach, może przywołać wiosnę w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam woski oraz świece tej firmy!
    Zapraszam www.loveanea.pl ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.