środa, 18 stycznia 2017

Yves Rocher Oczyszczający peeling do twarzy

Peeling należy stosować 2 razy w tygodniu przed goleniem. Wyciąg z guarany działa na skórę pobudzająco, usuwając natychmiast oznaki zmęczenia. Mikrogranulki z bambusa delikatnie oczyszczają skórę, usuwając z niej martwe komórki naskórka. Mentol daje uczucie odświeżenia i przyjemnego chłodu na twarzy. Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest oczyszczona, gładsza i pełna energii.
Gama Energie Homme powstała specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach męskiej skóry. Jest kierowana przede wszystkim do mężczyzn powyżej 30 roku życia,
którzy poszukują produktów usuwających oznaki zmęczenia oraz pierwsze sygnały starzenia widoczne na skórze

Działanie
• Oczyszcza skórę z martwych komórek naskórka
• Działa na skórę pobudzająco, usuwając oznaki zmęczenia
• Sprawia, że skóra jest gładka i przyjemna w dotyku

• Wyciąg z guarany o właściwościach stymulujących i pobudzających skórę. Do dziś guarana pozostaje rośliną zawierającą najwyższe stężenie kofeiny. Jej ekstrakt pozwala stymulować skórę w celu jej natychmiastowego pobudzenia.

• Mikrogranulki z bambusa oczyszczają skórę

• Mentol daje uczucie odświeżenia
+OPAKOWANIE
Peeling znajduje się w klasycznej czerwonej miękkiej tubce,z białym dozownikiem zamykanym na zatrzask. Nie ma problemu z wydostaniem produktu z opakowania. Przez opakowanie nie możemy kontrolować zużycie produktu.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Peeling ma żelową konsystencje, a zatopione w nim drobinki są malutkie, ale ostre. Chociaż moim zdaniem jest ich za mało. Żel ma lekko pomarańczowe kolor.
+ZAPACH
Kosmetyk pachnie bardzo przyjemne świeżo z męską nutą. Zapach jest bardzo przyjemny.
+POJEMNOŚĆ,CENA
Kosmetyk ma pojemność 100 ml a cena regularna to 39.90 zł często na promocji w sklepie internetowym. Można także skorzystać z dodatkowej zniżki kupić go o wiele taniej.Ja chyba dostałam go jako gratis do zamówienia.
+WYDAJNOŚĆ
Mój mąż używał go dwa razy w tygodniu. Wystarczył mu na kilka ładnych
miesięcy.Ponieważ wystarczy wielkość ziarenka do jednorazowego użycia.
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki firmy Yves Rocher można kupić  sklepach stacjonarnych YR oraz na ich stronie internetowej.
+DZIAŁANIE
Peeling stosował mój mąż który ma skórę suchą.
Co obiecuje nam producent i czy się sprawdził się w tej roli.
• Oczyszcza skórę z martwych komórek naskórka - drobinki delikatne usuwają martwy naskórek. Sama używałam go kilka razy nie da się nim zrobić krzywdy. Więc działanie peelingujące jest średnie.
• Działa na skórę pobudzająco, usuwając oznaki zmęczenia. Zapach kosmetyku świeżo męski bardzo fajnie pobudza. W składzie znajduje się także mentol, który daje uczucie odświeżenia.
• Sprawia, że skóra jest gładka i przyjemna w dotyku- Z tym także
 mogę się zgodzić. Zawszę gdy mój mąż zrobił sobie peeling.Jego buzia była miękka w dotyku.

Mój mąż był zadowolony z tego kosmetyku. Peeling ma przyjemną żelową konsystencję, z drobnymi drobinkami peelingującymi. Zapach jest przyjemny dla nosa świeżo-męski który osobiście sama uwielbiam. Produkt jest bardzo wydajny.Ale lepiej upolować go na promocji, ponieważ jego cena regularna jest trochę za wysoka. Działanie jest także przyzwoite. Chociaż moim zdaniem działanie peelingujące mogło być troszkę mocniejsze.


Dziewczyny czy wasi mężczyźni dbają o siebie ?  Czy wy dbacie o ich pielęgnacjie ?
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Moj chłopak używa peeling od czasu do czasu jak sobie przypomni lub gdy ja mu przypomnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest że mężczyzną trzeba przypominać ;)

      Usuń
  2. Ciekawie się prezentuje, przyznam że z YR nie miałam nic do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ma żel peelingujący z Bielendy. Używa jak mu się przypomni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz kupiłam mojemu nowy peeling z Lirene i zapowiada się bardzo fajnie.

      Usuń
  4. Gdyby mój Pan chciał używać tego typu produktów,to na pewno bym go zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też kiedyś nie chciał używać, ale mu wytłumaczyłam ;)

      Usuń
  5. Z chęcią sama bym po niego sięgnęła uwielbiam także żelowe konsystencję peelingów i męskie zapachy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.