poniedziałek, 6 lutego 2012

Współpraca z firmą Wizaż24.pl

Nawiązałam nową współpracę ze stroną http://wizaz24.pl/  i otrzymam



Dove żel pod prysznic go fresh energise grapefruit & lemingrass

Sally Hansen Krem ujędrniający do nóg Firming leg shine



Oczywiście dziękuję Pani Katarzynie za nawiązanie współpracy.

========================================================================
Jak wam miną weekend ?? Jak ja nie lubię takiego zimna, :( najlepiej cały dzień leżała bym w ciepłym łóżku :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluje , miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje !
    czekam na recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego do nóg

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem nadal chora, więc te dni jakoś mi tak lecą szybko... Jestem ciekawa tego ujędrniacza do nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) Ja jak Bella jestem ciekawa ujędrniacza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...