środa, 27 lipca 2016

Delia Pomadka do ust Creamy Glam kolor 103 Piękny kolor LATA ;)

Kremowy kolor w stylu Creamy Glam

Maksymalnie kremowa i mocno kryjąca pomadka do ust.
Nadaje głęboki i trwały kolor.
Dzięki zawartości witaminy E, usta są dodatkowo nawilżone.
Eleganckie, wysokiej jakości opakowanie sprawi, że stanie się podstawą Twojej kosmetyczki.
Jej zmysłowy charakter, podkreśla niezwykle kobiecy zapach.
Satysfakcja gwarantowana.


+OPAKOWANIE
Opakowanie pomadki wykonane jest z twardego plastiku w złotym przepiękny kolorze z czarnymi napisami. Skuwka szminki jest gładka a na dole znajdą się wypukłe kuleczki, które nadają opakowaniu uroku. Szminka prezentuje się naprawdę ślicznie i przyciąga oko. Opakowanie jest naprawdę dobrze wykonane. Ponieważ nie rysuje się ( a leży w pudełeczku z moimi wszystkimi pomadkami),napisy są nadal na swoim miejscu. Na opakowaniu można także znaleźć,datę ważności,pojemnosć oraz numer koloru.

+KONSYSNCJA
Tak jak opisuje producent szminka jest bardzo kremowa i z łatwością się ją rozprowadza po ustach.


+KOLOR
Posiadam numer 103
Jest to kolor pomiędzy pomarańczę a różem bardzo letni soczysty kolor.
+POJEMNOSĆ,CENA
4g i kosztuje 15 zł.
+GAMA KOLORYSTYCZNA
Różnorodna paleta 8 kolorów dopasowana do wielu typów urody.
-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki Deli można kupić na stronie producenta oraz poszukać w nie sieciowych drogeriach.

+/-TRWAŁOŚĆ,DZIAŁANIE
Pomadka jest bardzo ale to bardzo kremowa. Bardzo przyjemnie nakłada  się ją na usta, ale trzeba uważać żeby nie wyjechać nią poza kontur bo przy próbie usunięcia tego błędu możemy się jeszcze bardziej rozmazać. Nie utrzymuje się zbyt długo do pierwszego posiłku. Schodzi od środka ust na szczęście nie rozmazuje się pozanie.


Przyznam się że na początku przeraziłam się tym kolorem i tą kremową konsystencją. Bałam się że przy jedzeniu rozmaże mi się po całej buzi, ale nie potrzebnie. Kolor jest naprawdę śliczny i taki wakacyjny. Pomadka nie wysusza ust a można nawet napisać, że je nawilża. Opakowanie jest uroczę i cena bardzo przystępna. Może nie utrzymuje się na ustach zbyt długo i po jedzeniu lub piciu trzeba ją poprawić. Ale mogę jej to wybaczyć ;)

Dziewczyny jaka wasz szminka jest kolorem tego lata ?

Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Kolor jest super, ja z tej serii mam barbiowy róż, nie pamiętam, który numerek ale też bardzo lubię. Oczywiście trwałość pozostawia wiele do życzenia jednak jest to tania pomadka więc można przymknąć na to oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tych pomadek, ale wiem, że zbierają generalnie pozytywne recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor ale nie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same odczucia co do tej pomadki, mam ten sam kolor i na wakacje idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pomadkę w podobnym odcieniu, ale innej marki. Bardzo ładny jest ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwie pomadki Delii, pięknie prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ŚLICZNA - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek :). Myślę, że cena tej pomadki jest przystępna :). Jakim aparatem robisz zdjęcia na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no nooo kolorek rewelka ;) pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.