czwartek, 5 stycznia 2012

Małe zakupy ... :)

Witajcie Dziewczyny

Ostatnio byłam u mamy,bo musiałam iść do dermatologa po nowe tabletki.Myślałam że przepisze mi większą dawkę, ale powiedziała że jestem za szczupła.Widzę już powoli efekty,z których bardzo się cieszę :)

Za tabletki Izotek zapłaciłam 86 zł i do tego dostałam jak zawsze jakiś produkt za 1 zł ( sprig daylong actinica bardzo wysoki ochrona przed promieniami UV) oraz pomadkę nawilżającą  na usta.

-Farmona szampon brzozowy 300 ml za 7,20zł,kupiłam go w osiedlowej drogerii.
-Ocet jabłkowy250 ml 5,50 zł ( będę robić sobie płukanki do włosów )w spożywczym sklepie.
-Marion nabłyszczacz do włosów  75 ml 7,80 zł,kupiłam go w osiedlowej drogerii.
- Alterra cellulit antycellulitowy olejek do skóry Brzoza i Pomarańcza 100 ml za nie całe 18 zł
-Alterra szminka pielęgnacyjna do ust rumiankowa 4,8g nie całe 5 zł w promocji w Rossmannie.


Dziewczyny a co wy sobie kupiliście w tym nowym roku ?? Oczywiście dziękuję wszystkim dziewczyną za życzenia świąteczne i noworoczne.

13 komentarzy:

  1. Mnie też czeka wizyta u dermatologa, bo cera dokucza, a muszę ją ogarnąc przed ślubem.

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz czesciej mysle o zakupieniu jakichs produktow z Alterry, kusicie nimi :)
    moja skora ostatnio tez bardzo grymasi i boje sie, ze niebawem tez bede musiala udac sie do dermatologa, a panicznie chcialam tego uniknac :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego szamponu z farmony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stosowałam taki niezły krem , ale on również jest na receptę .
    Stosuje sie go na opryszczkę , ale mi detmatolog kazała smarować nim twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon z farmony jest całkiem ok, na pewno lepszy niż pokrzywowy, raczej połącz go z odżywką która ułatwia rozczesanie po myciu bo troszkę plącze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co to za tabletki ? :) zapraszam do siebie u mnie też o tabletkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zaciekawił mnie szamponik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez nie zmieniła dawki :P A nie mogę doczekać się już efektów... Dziś mnie strasznie wysypało, nie mogłam się powstzrymać i wydusiłam :P straszne:P

    A ja dziś byłam na zakupach i kupiłam spodneki do piżamy,skarpetki, kosmetyczke i botki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćzy po Izotek'u nie masz problemu z wysuszeniem błon sluzowch?

    OdpowiedzUsuń
  10. tzn. mojego mężczyzny brat przyjmował ;) i skarżył się, że bolą oczy, usta itd. ja chciałabym tez coś na przesuszenie skóry, ponieważ mam bardzo tłustą, ale ten lek jest na receptę prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy ci pomogą , mój dermatolog jeszcze nie przepisał mi nic skutecznego ;0

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubiłam ten nabłyszczacz z Marion, chociaż efekty nie były spektakularne... Udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam brać Izotek na trądzik, ale pani dermatolog przepisała mi Tetralysal - łykałam antybiotyk przez pół roku i trądzik zszedł w całości. Oczywiście zostały blizny i przebarwienia, a po jakimś czasie lekki trądzik wrócił (ale i tak milion razy mniejszy niż był dawniej :P), ale i tak jestem zadowolona z jego działania. Izotek podobno niszczy wątrobę, w sumie cieszyłam się, że go nie dostałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.