wtorek, 13 grudnia 2011

Moje ostatnie zdobycze... :) Wygrana

Witajcie Dziewczyny

Ostatnio mnie nie było, ponieważ miałam kilka spraw do załatwienia.Dziś skoczyłam ostatnie godziny prawo jazy,wiem że troszkę długo mi to zeszło.Mogę się już zapisać na egzamin. :)


Nie robiłam ostatnio dużo zakupów,ponieważ nie potrzebowałam,ale na kilka rzeczy się skusiłam.

Postanowiłam sobie pofarbować włosy,ponieważ je obcięłam i skusiłam się na hennę .Z firmy eld Kosmetyka Naturalna,możecie się niedługo spodziewać recenzji.Kupiłam je na allegro za 7 zł  sztuka i 6 zł przesyłkę więc za dwie zapłąciłam 20 zł.

Podkład Rimmel match perfection cream gel foundation kolor 201 15 ml zapłaciłam za niego 11 zł z przesyłką.
Już 3  miesiąc mój lek na trądzik ( 87 zł) i w tym miesiącu dostałam do niego olejek do kąpieli, jestem ciekawe jak będzie się sprawdzał.

Pani Dermatolog dała mi próbkę żelu do mycia twarzy cetaphil 29 ml.

krople do oczy wygrane na blogu  http://storybyferrou.blogspot.com/ z których się bardzo ciesze.
Ostatni mój zakup z którego najbardziej się cieszę.Sławna szczotka Tangle teezer kupiłam na allegro za 48 zł.Teraz się przekonam jak się sprawdzi u mnie.

A jakie wy zrobiliście zakupy ?? mieliście jakiś z tych produktów  których kupiłam ??

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. ja tez miałam ostatnio trochę zakupów ale już niektórych zrobiłam recenzje u mnie możesz popatrzeć na blogu;)
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah ja mam te krople do oczu! O i tangel Teezer!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak sprawdzi się Match perfection

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupujesz izotek w takiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam hennę tej firmy ale w innym kolorze... Po trzech myciach po kolorze nie było ani śladu ;) Nawet to opisałam tutaj - http://raisin1989.blogspot.com/2011/10/henna-do-wosow-moje-mae-rozczarowanie.html
    A Tangle Teezera jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam, że cetaphil jest bardzo dobry... delikatny i nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbkę Cetaphilu i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nie kusi ta szczotka sle chętnie poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam się nad zakupem Tangle teezer :)
    poczekam na Twoją recenzję ;pp.

    Ja zrobiłam dziś zakupy z których też jestem zachwycona ;-) zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta szczotka jest na mojej wish liscie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.