piątek, 11 listopada 2011

Zakupy z ostatniego tygodnia... :) i Prośba

Witajcie Dziewczyny


Już się za wami stęskniłam, dziękuję wam za bardzo miłe komentarze pod ostatnim postem, jesteście Kochane ;)

Dzięki wam mam po co tu  zaglądać.

Przez ostatni tydzień, byłam w swoim rodzinnym mieście,kupiłam kilka drobiazgów.

Bielenda Awokado masło do ciała Rossmann 15 zł

Essence pędzelek do linera w żelu  Drogeria Natura 6,99 zł
Biedronka duża kosmetyczka :) kupiłam za 20 zł
Hean baza pod cienię w drogerii za 12,50, :) ale się jej naszukałam.Przyznam że są straszne przebitki cen w jednej drogerii znalazłam ją za 18 zł,Widziałam też bazę pod podkład za 13 zł którą też na pewno zakupię,a w innej drogerii 24 zł.
Inglot Paletka na 10 cieni 18 zł i cień do paletki 15 zł 


Tabletki na wypadające włosy 27 zł


Prośba

Jak wiecie już miną miesiąc jak biorę tabletki na trądzik Izotek, co za tym idzie moja skóra buzi i włosy zmieniła się diametralnie.Kiedyś musiałam przynajmniej co 3 dni myć włosy, teraz wystarczy mi co tydzień. Moje włosy zrobiły się strasznie suche, tak samo jak moja buzia nie mogę poradzić sobie ze skórkami a do tego nie mogę używać pillingu żeby je usunąć :(

Prawie całe życie walczyłam z tłustą skórą i przetłuszczającymi się włosami a teraz wszystko jest na odwrót.

Proszę doradźcie mi jaki szampon i odżywka będzie najlepsza do suchych włosów. 
Jakiś krem nawilżający najlepiej z Spf przynajmniej 15 i jakiś podkład 
Bo ja już sobie nie mogę poradzić :(

Pozdrawiam serdecznie







23 komentarze:

  1. Ładny ten cień z Inglota :)
    Jeżeli chodzi o nawilżający szampon to ja polecam Mrs. Poters z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  2. o taaaaak Pani Potters z aloesem działa cuda :)
    miałam te masło pięknie pachnie ale moja skóra nie chciała go pić do końca ;)
    na prawdę mocno nawilża

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, ja też miałam suche włosy i bardzo pomógł mi szampon nawilżający Emolium. Sama polecałam też maseczkę Biovax z proteinami mlecznymi, która również według mnie jest rewelacyjna. Teraz zaczęłam używać olej kokosowy ekologiczny i jest on genialny! Wprawdzie jestem dopiero po dwóch użyciach, ale w sprawie włosów jakość produktu wyczuwam już po pierwszym użyciu. Jeżeli chodzi o dobry krem do suchej skóry twarzy to polecam Linoderm Omega. Jest to jedyny krem, który w pewnym bardzo nieprzyjemnym momencie mi naprawdę pomógł i dzięki niemu miałam nawilżoną twarz bez żadnych niedoskonałości! Świetny produkt za śmieszne grosze. Więcej o nim napisałam u siebie :)
    A co do zakupów to miałam to masło do ciała, jest całkiem fajne :)
    A ta paletka naprawdę kosztuje tylko 18zł??

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrs Potters szukaj w niesieciowych drogeriach i hipermarketach np. Real albo Tesco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Auć, musi Ci być trudno. Wiem, że Irena Eris ma dobre kremy nawilżające, a wersja do suchej skóry ma nawet przyzwoity SPF.
    Moja koleżanka z bardzo suchą skórą uwielbia niebieski krem z Ziai, krem odżywczo - kojący olej awokado. Tylko on nie ma żadnego filtru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę ci polecić krem nawilżający z olay :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem Linoderm Omega dostępny jest w aptekach za około 14zł. Czasami go nie mają na stanie, ale zawsze można zamówić i na drugi dzień wtedy jest :) To on mnie poratował kiedy przez pół roku męczyłam się z ekstremalnie przesuszoną i piekącą skóra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie pomogę, ale mam nadzieję, że sobie poradzisz z suchymi włosami i cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też musiałam odstawić peelingi ziarniste, zamiast nich używam peelingu enzymatycznego i już widzę poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na twarz radzę kremy Nivea ale nie mają chyba filtrów a na włosy szampony z Pantene ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale genialne opisy! no to tez poszukam heanowej bazy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowe zdobycze
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana,ja bym Ci radzila zrezygnowac narazie z podkladow i kupila krem BB,one przewaznie nie podkreslaja suchych skorek!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam od kilku lat problemy z suchą skórą. Wcześniej używałam kremów dla dzieci - są bardzo dobre, ale polecam ci krem Cetaphil MD Dermoprotektor.bardzo dobrze nawilża, na opakowaniu było, że pomocniczy w leczeniu trądziku młodzieńczego i różowatego, ale nie ma w sobie filtru, najwyżej byś oddzielnie go stosowała. Kosztuje 32-38zł za 250ml, więc jest tani, w aptece powinnaś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja walcze z tłustą skórą i włosami :(
    nie podpowiem ci nic , przykro mi :(
    a próbowałaś moze po prostu smarowac buzię niveą ?
    świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy :)
    Super ta paletka z inglota i pedzelek do eyelinera.
    Ja też mam mega suchą skóre na twarzy... od maści na trądzik. Ale z włosami tak nie mam, więc nie mogę nic poradzić.
    Pozdrawiam, Zuzia :)

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadam ten pędzelek do linera, jestem z niego bardzo zadowolona. Zaciekawiła mnie ta baza pod cienie ;)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej ciekawią mnie te tabletki na wypadające włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaopatrz się w linię kosmetyków Cetaphil - pomogą Twojej buzi! A na włosy polecam ich olejowanie i często nakładanie masek. Wiem, że teraz teoretycznie możesz myć włosy rzadko, ale nie czekaj tak długo, tylko co dwa dni rób maski nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać co nos to inne wrażenia, mój TŻ zapachu nie zauważa, więc to tylko ja :).
    A z ciekawości, jaki to balsam?

    OdpowiedzUsuń
  21. Skin 79, VIP Gold Super Plus Beblesh Balm
    ten jest akurat do cery suchej i napewno dobrze sie sprawdzi
    Skin 79, Super Plus BB Cream Triple Functions 3 - funkcjonalny krem na dzień ten tez moze byc dobry ja mam cere sucha i u mnie sie dobrze sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  22. Izotek rzeczywiście sprawia, że odechciewa się wszystkiego. Ale tylko na początku.
    Ja przeszłam z nim kurację pomyślnie, prawie 3 lata temu i trądzik nie powrócił.
    Gruba warstwa kremu i do przodu!
    Pamiętam, że zużywałam balsamy do ust tonami, ale naprawdę było warto.
    Trzymaj się i powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.