niedziela, 20 listopada 2011

Małe zakupy i Wygrana

Witajcie Dziewczyny

Herba studio  Balsam do ust Tisane zapłaciłam 7,50 zł w aptece internetowej dbamy o zdrowie
Ziaja kuracja nawilżająca zapłaciłam 13,99 zł w aptece dbamy o zdrowie
Lirene maseczka nawilżająca zapłaciłam około 2,50 zł w Rossmannie

 Rozdanie wygrałam u Angel8890846 której bardzo jeszcze raz dziękuję.

Pat & Rub, Regeneracja odżywka do włosów zniszczonych i przesuszonych i dwie próbki z ziaja mleczko do ciała kozie mleko i soraya cera naczynkowa

 Jak tam wam mija weekend ?? Ja ostatnio na nic nie mam ochoty :( Mam do was prośbę,mój Chrześniak ma niedługo urodziny skończy  4 latka nie mam pomysłu co mu kupić.,doradzicie ?? :)


 Pozdrawiam.

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy : gratuluje wygranej :):*
    A co do Tisane, ostatnio widziałam w markecie i zastanawiałam sie czy wziąść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wygranej , ja też wygrałam w tym rozdaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej. ;)
    Ja ostatnio wygrałam kolczyki w rozdaniu.
    A co do tego, jak mija weekend.
    To mi nudno, wczoraj byłam na ćwiczeniach na uczelni, dziś wolne a jutro dzień z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się nic nie chce. Ciekawa jestem tego kremu Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  6. Tisane jest świetna, Ziaję też lubię. ;) Gratuluję wygranej. ;)

    A co do prezentu, hm... zależy. ;) Mój mały kuzyn dostał na drugie urodziny takie świetne książeczki "bajkoczytacz". Poszukaj sobie informacji o tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam balsam do ust z Tisane:)

    Gratuluję wygranej ja często oglądam na you toubie Angel:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój chrześniak będzie miał 3 latka i też nie wiem co kupić ;) Zakupy udane :) Typowo zimowe, bo wszystko nawilżające!

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupki:) gratulacje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej i mam nadzieję na recenzję kremu z Ziai.

    W sklepach jest teraz masa super zabawek edukacyjnych, takich co mają rozkładane elementy, wydają dźwięki (chociaż te grające, z uwagi na rodziców malca, może lepiej omijać?;)). Może pociąg?

    OdpowiedzUsuń
  11. To czekam na recenzje:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Tisane :)

    A co do prezentu hmmm... podam propozycje na podstawie tego co lubi moja 3,5 roczna Córcia :) może puzzle, gry? Moja Córa uwielbia puzzle i gry w stylu Memory/Pamięć. Wszelkiego rodzaju zwierzaczki - Chłopak zapewne uwielbia auta :) Farby? Plastelina? Ciastolina? Klocki takie zwykłe lub magnetyczne? Magnetyczne to dopiero szał i rozwijają wyobraźnie ;) no bo lego czy duplo to już droga zabawka... a może jakieś gadżety czy zabawki z ulubionych bajek? np coś z Zygzakiem z filmu Auta?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pat&Rub to chyba firma kosmetyczna Kingi Rusin?

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tissane i jestem nim zachwycona :)

    a takiego urwisa może ucieszyc naprzykład t-shirt z ulubioną postacią z kreskówki w H&M kupisz bez problemu podoboznę spider mena lub Zygzaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też ostatnio nie mam na nic ochoty i siły :(
    maseczki są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balsamik Tisane jest jak dla mnie świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego balsamiku ale słyszałam o nim ostatnio same dobre rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  18. o ciekawa jestem tej odżywki do włosów; )

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę się w końcu zaopatrzyć w Tisane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.