środa, 7 września 2011

Tag o Mnie :)

Zostałam zaproszona do zabawy przez KajaMakefashion http://kajamakefashion.blogspot.com/
Bardzo dziękuję :*

Zasady:
1. Napisz kto przekazał Ci nagrodę, podaj linka;
2. Napisz 7 rzeczy o sobie;
3. Odpowiedz na poniższe pytania;
4. Przekaż nagrodę 10 innym blogom.

7 faktów o Mnie

1 Jestem Mężatką już od 1,5 roku :)
2 Moim marzeniem jest podróż do Paryża i zwiedzenia wspaniałych rzeczy jakie się tam znajdują oraz pochodzenia po tych wszystkich sklepach i zrobienia mega zakupów ;]
3 Mam bzika na punkcje swojej figury,po prostu lubię siebie szczupłą ( a nie zawsze taka byłam :)
4 Lubię sport,mam dość umięśniony brzuch :)
5 Lubię oglądać bajki a szczególnością Mango :)no teraz już troszkę z tego wyrosłam, ale bardzo długo oglądałam bajki. ;)
6 Jestem bardzo gadatliwa buzia mi się nie zamyka.
7 Jestem strasznie wybredna co do jedzenia,Dużo rzeczy nie lubię.



Pytania i odpowiedzi:

Twój ulubiony kolor? Fioletowy mam bzika na niego punkcje. :)
Ulubiona piosenka? Troszkę ich jest nie wiem którą wybrać .
Nazwa ukochanego deseru? Sernik strasznie lubię sernik z owocami hmm... pychotka.
Co Cię najbardziej wkurza? Nie kulturalni ludzie.
Gdy jest Ci smutno? Dzwonie do siostry.
Ulubione zwierzę? Pieski a szczególnością małe razy :)
Czarny czy biały? Oczywiście że biały.
Twój największy lęk? Przyszłość
Twoja najlepsza cecha? Szczerość nigdy nie kłamię.
Codzienna postawa? Idę do przodu.
Czym jest perfekcja? Czymś idealnym
Grzeszna przyjemność? Słodycze najbardziej czekolada.


TAGUJĘ:
http://lidzia007.blogspot.com/
http://drop-of-sherry.blogspot.com/
http://epitomy-of-woman.blogspot.com/
http://blogosia.blogspot.com/


wszystkich którzy chcą wziąć w zabawie, na piszczcie to was dodam ;)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym pojechać do Paryża :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pkt nr 7 to dokładnie ja ;D Jestem straasznie wybredna, nie jem nawet jajek. Paryż też mi się marzy, ale jestem coraz bliżej realizacji tego marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję :) ciekawe nie wyglądasz na ''stateczną mężatkę" myślałam że masz z 17 lat :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.