wtorek, 13 września 2011

Moja mała sisotrzenica :)

Witajcie Dziewczyny

Nic nie pisałam bo nie było Mnie w domu,ponieważ pojechałam odwiedzić moją siostrę.Nie pisałam ale mam dwie siostry jedną bliźniaczka a drugą starszą.W odwiedziny byłam u starszej siostry ponieważ :) 09.09.2011 urodziła córeczkę :)
Śliczna 3,3 kg 54 cm :) Mała Ola :)
Na zdjęciu ma 4 dni.
Nie mogłam się nią nacieszyć :) Moja siostra ma jeszcze synka.który już niedługo skączy 4 lata i jest moim chrześniakiem.
Mam nadzieje że ja za kilka lat będę miała śliczne zdrowe dziecko z moim Mężem.
pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Fajniutka :)) Gratulacje dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ma śliczne włoski :) mała lala ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu dopiero za kilka lat planujesz mieć dzieci? Ja bym chciała już niedlugo, jak oczywiście pieniądze pozwolą ;/ Trochę to żałosne, że taka cudowna sprawa musi zależeć od takiej materialnej potrzeby.
    Mała Ola jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest :);* kruszynka.
    Ja mam siostrę młodszą o rok od siebie i właśnie
    ma termin na 24 października tego roku i już nie mogę się doczekać jak jej synek przyjdzie na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwuletnią córeczkę.codziennie wymyśla coś nowego i codziennie uczy się czegoś nowego.poprostu mała spryciula na moim blogu zamieściłam mały post i zdjęcia z jej urodzin.mój blog http://ulcia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.