piątek, 16 września 2011

Tanie Nie Znaczy Złe Quiz, Safari, Błyszczyk do ust

Witajcie Dziewczyny :)

Dziś napiszę o błyszczykach Quiz, Safari :)

posiadam trzy odcienie :)

1. błyszczyk nr. 35






2 błyszczyk nr.32





3 błyszczyk nr.36








Moja opinia :)


Więc tak odrazu napisze że kupie sobie jeszcze inne kolory :)

PLUSY

- Zapach ma śliczny pachnie jak krem do ciasta :)

- Opakowanie daje duży plus za to że można je kupić w małej wersie,tak jak moje 5 ml i są większe chyba po 7 ml ale nie jestem pewna.Zmieści się wszędzie,dość solidne.

- Kolory bardzo duży wybór kolorów od jasnych do ciemnych.Mocno na pigmentowane

- Aplikator mały ale poręczny,dobrze się nim rozprowadza błyszczyk.

- Cena za jeden zapłaciłam 3 zł :)więcej nie trzeba pisać :)

- Nawilżenie ,dobrze nawilża usta ,nie powoduje wysuszenia ust nawet po dłuższym czasie stosowania, co się czasem zdarza w przypadku innych błyszczyków.

- Konsystencja gęsta dzięki temu utrzymuje się długo na ustach.

- Dostępność
wielu miejscach można go kupić.

Minusy ;

ŻADNYCH



A wy używaliście tych błyszczyków ?? a może macie swoje Tanie a dobre kosmetyki ??

14 komentarzy:

  1. ładne kolorki ;)
    ja używam błyszczyków z Avonu ;)

    obserwuję ;) i będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam błyszczyków, mam aż jeden ;)
    ale jak gdzieś znajdę te z Safari to za taką cenę z pewnością się skuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ten drugi podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 36 bardzo mi się podoba, ale u mnie są niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi i trzeci bardzo mi się podobobają :) Nie miałam okazji niestety używać..
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rybki będą tak za tydzień - wtedy będę po 2 tyg testów ;) pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy jest bardzo ładny ;) buty kupiłam za granicą ;/ ale na deezee.pl widziałam kiedyś bardzo podobne :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do tego samego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze ich nie mialam, ale widze ze są bardzo popularne wiec moze jednak warto:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ;) dodajemy do obserwowanych?Ja już dodałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się skuszę na jakis, ślicznie wyglądają, to moje kolorki :) pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Clean&Clear ostatnio pojawił się i w Naturach i w Rossmannach, w tych ostatnich jest nawet w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne są te błyszczyki :-)

    zapraszam do wypowiedzenia się:
    http://be-lucky-girl.blogspot.com/2011/09/zapowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczyków z Safari to ja jeszcze nie używałam, ale skoro tak zachwalasz to muszę wypróbować..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.