niedziela, 4 września 2011

Strój Dnia i Niedzielny spacer :)

Witajcie Dziewczyny u mnie jest dziś śliczna pogoda,mam nadzieję że u was też :)Postanowiliśmy z Mężem to wykorzystać i iść na spacer :) Mam kilka zdjęć oczywiście zrobił je mój mąż a ciężko go namówić żeby zrobić fotki bo twierdzi że on nie umie,oj ci faceci :) mam nadzieje że wam się będzie podobać







Na sobie mam spódniczkę z H&M za 20 zł
Bokserkę H&M za 25 zł
Buty za bardzo nie pamiętam firmy ale zapłaciłam za nich w promocji 40 zł
Okulary z bazarku tak samo jak torebka.

A wy jak spędziliście Niedzielę ??

1 komentarz:

  1. Ale jesteś szczupła ja też chce być taka :)
    ślicznie wyglądasz.
    Ja w niedziele pracowałam więc niezbyt ciekawie ją spędziłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.