poniedziałek, 26 września 2011

Małe zakupy .. :)

Witajcie Dziewczyny :)

Byłam dziś na mieście, oczywiście nie miałam nic kupować ale wiadomo jak to my kobiety :)





Paletka z Sensique nr 102 cena 7,99
Cień z essence nr 22 cena 6 zł ale nie jestem pewna.

Oraz bluzka z terranova z 25 zł przeceniona na 7,90 :) grzech nie kupić prawda :)

Chciałam sobie kupić pędzelek kulka z essence ale nie było. :( Pani ekspedientka powiedziała że narazie nie mają dostaw :(









Na pewno zrobię recenzje cieni, jak się przekonam jak się sprawują :)


Pozdrawiam Buziaczki ;*

6 komentarzy:

  1. Ja nie nawidze tych cieni co kupiłaś i z essence i sensique nigdy więcej już nie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy bluzeczka fajna paletka również no pewnie jak przecena trzeba brać :D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam cień z essence :) obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam ten cień essence.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.