sobota, 3 września 2011

haul.. :)

Witajcie Dziewczyny

Byłam ostatnio na mieście i kupiłam kilka rzeczy :)



Ziaja, Intima, Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym
mam dobrą opinie na wizażu wiec zobaczę jak będzie się sprawiał :)
cena 8 zł 500 ml więc duża pojemność

Oraclinic płyny do jamy ustnej „Original Fresh” bez dodatku alkoholu
zapłaciłam za niego 7 zł w drogerii natura 500 ml

Lilibe, Płatki kosmetyczne Rossmann cena 2,99 zł 120 płatków

Rossman Rival de loop KLARENDE rozświetlająca 2x8ml cena 1,69
ziaja maseczka oczyszczająca 7ml cena 1,60


3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tej maseczki rozjaśniającej. Daj znać, jak wypróbujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak przemówczynię, najbardziej zafrapowała mnie maseczka z Rival de Loop. Zrobisz recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedne z moich ulubionych maseczek;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.