wtorek, 16 sierpnia 2011

Moje pierwsze zakupy w BIOCHEMII URODY


Wreście się zdecydowałam żeby wypróbować kosmetyki z biochemii urody.

Zakupiłam:


-Zestaw - Olejek myjący - pomarańczowy 11,50 zł
-Zestaw - Peeling enzymatyczny z bromelainą 11,80
-Olej kokosowy EKOLOGICZNY 10,50
-Puder bambusowy 100% 10,80
-Olej tamanu 100% EKOLOGICZNY 9,80
-Hydrolat oczarowy 11,90




Za przesyłkę zapłaciłam 11 zł zamawiałam z moją siostrą więc wyszło mi taniej :)
Czekałam na paczkę nie całe 3 tygodnie

Wszystko było dobrze zapakowane jedynie tylko w moim butelce z olejkiem pomarańczowym była mała dziurka z której wylało się trochę produktu,poradziłam sobie jakoś i już się nie leje:) Napisałam do biochemii urody o przedziurawionej buteleczce,za uszkodzenie dali mi rabat na 5 % na następne zakupy.
Dziś jak robiłam zdjęcia kosmetyków dla was zauważyłam że zaszła pomyłka bo zamiast pudru bambusowego z jedwabiem, oni mi dali puder bambusowy napisałam do nich zobaczę co odpiszą.


Na razie Kosmetyków używam 2 tygodnie więc nie mogę wiele o nich powiedzieć jedynie tylko to że mnie nie zapchały,ani nie uczuliły. Większą recenzje zrobię gdy już protestuje ich dużej.

2 komentarze:

  1. Wybrałaś bardzo dobre produkty :) olejek myjący i oleje: tamanu i kokosowy sama miałam i zużyłam :) na pewno będziesz zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.